1

Onderwerp: Weer een proeverijtje

Vandaag komt er weer een bruidspaar proeven. Best spannend aangezien 't 't de eerste vreemde proevers zijn. Ik ben dan ook erg benieuwd wat ze er van vinden.

Overigens zijn ze er nog niet uit welke basis ze willen. Vandaar dat ik daar ook de verschillende mogelijkheden van heb gepresenteerd

1. Basis van marsepein, gevuld met vanillebotercreme met perzikstukjes en bitterkoekje / abrikozenjam

2. Basis van wit gekleurde marsepein (ík zie trouwens bijna geen verschil, dus 'k zal misschien iets verkeerd gedaan hebben), gevuld met vanillebotercreme met aardbeien / banketbakkersroom met frambozen / aardbeivlaaivulling

3. Basis van fondant, gevuld met vanillebotercreme met bokkepootjes / kersenvlaaivulling

4. Basis van marsefond, gevuld met vanillebotercreme met een vleugje citroen en mandarijntjes / lemoncurd

5. Basis van marshmellowfondant, gevuld met bosvruchtenbotercreme / bosvruchtencompôte

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QZBNZZZX.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DTQ4XEST.jpg

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

2

Re: Weer een proeverijtje

Heel mooi! En heel veel keus!

3

Wat mooi! En inderdaad veel keus, zeg.
Ik vind die met strikje en mini-roosjes het allerschattigst. :Y

4

Heb ook net mijn eerste proeverijtje gehad voor een bruidspaar (ook vreemden). En inderdaad best spannend van te voren, maar verliep hier heel goed. Ze hebben bij mij voor de sinaasappelbavarois gekozen. Ik had chipolata, citroenkwarkvulling en kersen met chocoladebotercreme. Ze zijn net weg en gelukkig helemaal tevreden!
Hoe is het bij jouw gegaan en wat hebben ze gekozen?
oh ja voor ik het vergeet: je proeftaartjes zien er mooi uit, zoveel werk had ik er niet van gemaakt hoor!
groetjes Marije

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

5

Marije schreef:

Heb ook net mijn eerste proeverijtje gehad voor een bruidspaar (ook vreemden). En inderdaad best spannend van te voren, maar verliep hier heel goed. Ze hebben bij mij voor de sinaasappelbavarois gekozen. Ik had chipolata, citroenkwarkvulling en kersen met chocoladebotercreme. Ze zijn net weg en gelukkig helemaal tevreden!
Hoe is het bij jouw gegaan en wat hebben ze gekozen?
oh ja voor ik het vergeet: je proeftaartjes zien er mooi uit, zoveel werk had ik er niet van gemaakt hoor!
groetjes Marije

Het verlipe gelukkig heel goed, maar ze hebben nog niet gekozen! Ze vonden 't allemaal lekker en 2 smaken sprongen eruit: citroenbotercreme met mandarijntjes/lemoncurd en vanillebotercreme/banketbakkersroom met aardbeitjes/frambozen / aardbeienvlaaivulling. Ze hebben nu de restjes meegenomen om nog eens door te proeven.

Maar nu ben ik natuurlijk wel heel nieuwschierig naar jouw proeftaartjes, dusssss ...... SHOWEN!!!!

Sinaasappelbavarois lijkt me trouwens wel lekker fris als vulling. Maar vind je dat niet een beetje gewaagd met een bruidstaart? Ik heb heel bewust vullingen op basis van botercreme geadviseerd. Ze trouwen hoog zomer en sowieso staat een bruidstaart natuurlijk best even buiten de koeling.

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

6

Een erg mooi proeverijtje!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

7

Wat een schitterende proevertjes.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Wauw, schitterend!!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

9

Leuke proeverijtjes,zien er heel leuk uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

Mooie en lekkere proeverijtjes ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

11

Ziet er goed uit en veel keus .....die krijgen het nog moeilijk...hahaha!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

12

Leuke proevertjes, maar wat gaan ze nu kiezen?

lekker duurt het langst!

13

Super leuke proevertjes zeg!

Groetjes Tweety!

14

Wat een schatjes! Vooral die kleine roosjes met dat strikje vind ik geweldig mooi... heel chiq allemaal. Petje af!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

15

leuke taartje en erg lekkere vullingen!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.