1

Onderwerp: strik maken

hoe maken jullie de strik vast? weet je wel hoe zetten jullie de lussen vast op het cirkeltje

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

2

Re: strik maken

Ik heb het met Icing vast gemaakt.
Kijk anders hier: http://www.tartacadabra.nl/  en dan onder how-tos voor een uitleg ;)

Groetjes Tweety!

3

Ik plak ze met tylose (opgelost in water). Ben niet van de icing :O :S ( Heb er nog steeds ruzie mee :))

Nathalie schreef:

Ik plak ze met tylose (opgelost in water). Ben niet van de icing :O :S ( Heb er nog steeds ruzie mee :))

oke dan gelukkig maar dan hoef ik niet speciaal daarvoor icing te halen.
Thanks voor de tip

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

5

Claudia Mv 2 schreef:
Nathalie schreef:

oke dan gelukkig maar dan hoef ik niet speciaal daarvoor icing te halen.
Thanks voor de tip

Je kunt ook gewoon een paar eetlepels poedersuiker met een klein beetje water doorroeren, daar de kleurstof in de kleur van je strik bij en dat gebruiken.
Zo kun je wel mooi de strik goed vastzetten en alles "plamuren" waar nodig is, dus dat je geen gaten en losse dingen ziet zitten.

Ik vind persoonlijk dat het met "icing" (of dus de versie hierboven) er wel mooier uit komt te zien. Heb allebei ook geprobeerd trouwens ;) :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

Lara wat een goede tip van de poedersuiker! Ik heb namelijk gister mijn eerste strik gemaakt met tylose maar de afwerking is inderdaad niet zo mooi!
Het mengseltje van de poedersuiker 'giet' je dat tussen de lussen?

Groetjes Leonie

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou