1 Laatst bewerkt door MotherToBe (06-07-2008 09:01)

Onderwerp: Benodigheden om een leuke taart te maken

Hoi allemaal,

Ik heb al een taart gemaakt alleen was het gewoon een simpele slagroom taart alleen dan wel met roze kleurtje erin, nu wil ik echt een marsepein of fondant taart maken...
Ik zie zoveel dingen bij de webshop, alleen geen idee wat ik allemaal nodig heb aan materiaal en aan versieringen etc...

Iemand tips of wat anders, om mij geen onnodige dingen te laten kopen die ik niet nog nodig heb, aangezien dit dan mijn eerste taart word met marsepein/fondant...

Ik wil bv een leuke taart maken, dus dan moet je denken aan dat ik zelf ook bloemetjes wil maken of vlinders, of ik wil gaan puzzelen, dus en is het het beste om dan gelijk alle kleuren mrsepijn te nemen, en hoeveel heb ik nodig om een taart mee te bedekken enz enz....

liefs mij;)

2

Re: Benodigheden om een leuke taart te maken

hoi Mij ;)

mijn beginnersbestelling was marsepein, en 4 kleurstoffen ( wilton primary ) zodat je zelf kan kleuren. Misschien ook wat uitstekers? Uiteraard kun je van de webshop biscuitmix nemen, of je maakt deze zelf (zie recepten), dit geldt ook voor botercrememix.. en ja verder kun je het zo gek maken als je zelf wilt, taartkartonnetjes, paletmessen, taartzaag, taartboeken, glitters.. maar dat heb ik allemaal in een later stadium gekocht.. toen ik dus al verslaafd was! :D

@ webshop: misschien een idee om beginnerspakketten samen te stellen? Deze vraag wordt nl vaker gesteld..

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

3

Hier dezelfde vraag:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=26350

4

en ik had toch dezelfde vraag hihi en vroeg me ook af waarom er nou geen "beginnerspakket"is hihi

veel liefs Yvonne

5

Er is wel een starterspakket met fondant. http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=650