Re: bruidstaart, logotaart en zwart-wit brownies
Heel mooi, die stapel!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bruidstaart, logotaart en zwart-wit brownies
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel mooi, die stapel!
Ondanks het verhaal vind ik dat je er weer een prachttaart van hebt gemaakt. Supernetjes, en heel erg leuk zo met die bloemen. Laat je niet van het padje brengen meid!
Hallo Mascha,
Prachtige bruidstaart heb je weer gemaakt.
Mooi zo met al die verschillende bloemetjes en kleurtjes. Ze zullen vas tevreden zijn toch?( kan niet anders toch??) Ik vind de kleur ook super die lijkt op de foto's oud roze
:D:D
Leuk ook die zwart wit cupcakes (welke zijn stom?) 
Wat een mooie creaties laat je weer zien.De bruidstaart is prachtig en de zwart/wit cc's zijn erg leuk.
Hey Masch, errug mooi geworden en precies zoals de omschrijving (de laatste versie
) van de mevrouw hoor! :-D
En ja die bloemenuitsteker (dogrose toch, die ik nog niet heb
) is errug mooi erbij!!
Je pijltjestaart is supergoed opgelost en ziet er erg hip en to the point
uit!!
En je cc's, mmmm welke zijn de stomme, die wil ik wel hebben da :-D
Ik vind je stomme CC het mooist 
Je bruidstaart is echt supermooi hoor!! Als daar klachten over komen.........
De logotaart is ook superrrrrrr!!
Prachtig die bruidstaart! Als ik zo'n taart zou hebben wanneer ik trouw, zou ik de maakster ervan zoenen en niet tegen haar gaan zeuren, hoor! Ik vind 'em echt heel mooi!
Taartje vooe je werk is eenvoudig, maar toch leuk, hoor!
En de cc-tjes vind ik ook heel mooi. Ook ik kan geen stomme ontdekken! Haal jezelf niet zo naar beneden, joh. Da's echt niet nodig!
Enne, ik herken ook nog bloemuitstekers die ik niet herken. (:S hoe zeg ik dat nou weer?)
Die roze bloemen, waar komt die steker vandaan als ik vragen mag?
Haha, eng he?! Als je niet weet waar iets vandaan komt 
Hij komt van een engelse webwinkel maar daar hebben ze niet meer, het was een uitverkoopje (1 pond
). Had hem ook gebruikt op de bruidstaart van andere Wendy en mij ((knal)roze met bloemen)
Het is van JEM de daisy 8 petal cutter van 50 mm. Hij is wel verkrijgbaar bij andere shops maar niet waar ik hem had. Misschien had ik wel de laatste

Het is inderdaad geen paars maar heel zacht-lichtroze (dat is in ieder geval de bedoeling want dat wilde ze).
De feesttaart die ze 2 weken geleden hadden was (gedeeltelijk) paars waardoor deze roze moest, omdat het niet dezelfde kleur mocht hebben...
Wat een gave taart en de rest ook.
Tja hoe krijgen ze dat mee ? Zou jouw een zorg zijn...eigenwijze klanten
Ik hoop alleen dat ze niet van achteren zijn aangereden 
Was dit trouwens die beroemde klant van je
?
Wat een mooie vrolijke taarten allemaal!
Vindt het een leuke taart! Erg mooi gemaakt! En super leuke bloemen!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bruidstaart, logotaart en zwart-wit brownies