1

Onderwerp: 91 jaar!

Een taart voor oma omdat ze 91 jaar is geworden. Ben zelf niet helemaal tevreden. Vind de taart een beetje saai, door de kleuren. Maar ja, voor oma's hoeft het ook niet in van die knalkleuren....

Ik had heeeel voorzichtig de taart in de doos gedaan. Heeeel voorzichtig gereden. En hoppa, oma zegt: wat een prachtige taart. Pakt 'm met 2 handen uit de doos en kwakt 'm zo op een bord. Mn zo zorgvuldig gemaakte taart met deuken en scheurtjes.... Ik sta er bij en keek er naar..... :D
Beetje lompe oma, zeg maar :lol:

oja, vulling is 2x bokkepootjesslagroom.

http://farm4.static.flickr.com/3159/2635314913_94b24463bd.jpg

Re: 91 jaar!

hahahaha zie het hellemaal voor me, dat oma's niet doorhebben wat een werk er in zit. Maar hij is best leuk hoor en vond ze hem lekker want dat is ook belangrijk he:D

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

3

leuk gedaan hoor...en ik maak het ook regelmatig mee dat mensen niet begrijpen hoeveel tijd een moeite je hebt gestoken in zon taart en die er meteen in gaan hakken met een bot mes of idd de taart helemaal mollen bij het uit de doos halen hihihi

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

Hahaha ik ken daar wel meer mensen van die dat zo zouden doen hoor.....ik vind het echt een leuk taartje met mooie kleuren!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

5

Hahaha, lachen zeg. Ik vind je taartje leuk hoor!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

6

Leuk die stipjes op de cijfers!

7

Hahaha! :lol:
Zo word je dus 91. Gewoon doen waar je zin in hebt... :)

8

Ik zie het al voor me, verschrikkelijk zou ik dat vinden!!! Maar hij is heel leuk hoor.

9

Haha wat grappig!
Hij is erg leuk hoor!
De meeste mensen hebben niet echt in de gaten dat je met zo een taart uuuuuuuuuuuren bezig bent!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

10

Hartstikke lief taartje, en ik vind ook vaak "less is more" ,want te druk is soms juist overbodig!

11

Volgens mij heb je, als je 91 wordt het tactische wel gehad! :D

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

12

Hmm volgens mij heeft niet altijd iedereen zo goed door, hoe veel tijd er in zo'n taart gestoken wordt.. Ik vind dat ook altijd zo moeilijk om te kijken hoe anderen er mee omgaan, terwijl ik er altijd nog 10x zo voorzichtig mee ben ;)

Maar het is n lief taartje :)

13

Whahahahaaa!! Mja, mensen van 91 denken wel eens; geen tijd verspillen, huppekee!!! Maar het was vast met de beste bedoelingen!! :D  Hij's leuk en bokkepootjesslagroom klinkt niet verkeerd :P ! Is dat gewoon slagroom met geplette bokkepootjes???

14

Weer zo'n taartbarbaar! ;) Mijn opa heeft er ook een handje van, zit hem misschien wel in de leeftijd, haha.
Het is een mooi taartje geworden!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

15

Haha die oma van jou had er zin in!! :-D :lol: Maar ik vind hem toch leuk hoor, echte omakleuren en uitvoering ;) :-D haha zit je gewoon te plagen hoor! :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

16

Ach ja, Oma is dan ook al 91 jaar h

17

Oow wat zei je: oma daar ben ik heel druk mee geweest :lol: Maar je heb er een mooie taart van gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

18

WHAHAHA die oma ! Ach ze zal het niet kwaad bedoelen toch

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

19

Heeel herkenbaar!
Gefeliciteerd met je Oma!

Groetjes Tweety!