1

Onderwerp: Biscuit en/of (cup) cakemix

Na de aller eerste keer dat ik een paar taarten heb gemaakt is het wegens  drukte een beetje stil te komen liggen. Nu ik weer wat meer tijd heb wil ik het toch weer oppakken omdat ik het gewoon hartstikke leuk vind!

Ik ben benieuwd of mensen wel eens (cup)cake mix gebruiken ipv de biscuitmix voor taarten. De cupcake mix vind ik namelijk vele malen lekkerder dan de biscuitmix en ben daarom benieuwd waarom voor taarten biscuitmix wordt gebruikt en niet de cupcake mix ;)

2

Re: Biscuit en/of (cup) cakemix

Cake is veel steviger als biscuit, dus wordt wel gebruikt voor 3D taarten. Ik gebruik het wel andersom, biscuitmix voor cakejes. Krijg je hele lichte cakejes van :+

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Re: Biscuit en/of (cup) cakemix

Pooh schreef:

Cake is veel steviger als biscuit, dus wordt wel gebruikt voor 3D taarten. Ik gebruik het wel andersom, biscuitmix voor cakejes. Krijg je hele lichte cakejes van :+

Ik ga dus gewoon een taart maken met cupcake mix :P :D Vooral die van de webshop vind ik zo lekker, echt vele malen lekkerder dan de biscuitmix.

Wordt het gebruik van biscuitmix in taarten meer gedaan omdat het anders helemaal een machtige hap wordt?