Onderwerp: bruidsstandaard
Ik wil graag een bruidsstandaard kopen voor 3 taarten. Welke raden jullie me aan qua stabiliteit, handig in elkaar zetten etc.?
Alvast bedankt!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » bruidsstandaard
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag een bruidsstandaard kopen voor 3 taarten. Welke raden jullie me aan qua stabiliteit, handig in elkaar zetten etc.?
Alvast bedankt!!
Ah. ik denk dat ik de juiste persoon ben om je advies te geven, heb er namelijk al heel wat in m'n handjes gehad
Allereerst ga ik meestal voor uiterlijk. De Graceful tiers standaard van Wilton bijvoorbeeld, die is prachtig (vind ik), h
ik heb deze
je kan hem zien bij de bruidstaarten (die op locatie). Hij kan compact opgeborgen worden en is makkelijk in elkaar te zetten. Ik ben er dus heel blij mee!
Ah. ik denk dat ik de juiste persoon ben om je advies te geven, heb er namelijk al heel wat in m'n handjes gehad
Allereerst ga ik meestal voor uiterlijk. De Graceful tiers standaard van Wilton bijvoorbeeld, die is prachtig (vind ik), hBenieuwd naar nog meer bakplezier en workshops in de regio Breda?
Kijk maar eens op www.traktaartie.nl Ook voor verkoop van taartbenodigdheden!
Hallo Gosia,
Je kunt een appelboor gebruiken, dan steeds zo steken tot je gat groot genoeg is. Ik meet de ronding af met de pilaar zelf en het midden meet ik op door (bak)papier net zo rond te knippen als de taart en dan 2 keer vouwen voor het midden. Je kunt overigens ook met een mes snijden hoor als je geen boor hebt. Als je het midden van de taart er maar wel uithaalt (kun je meteen proeven of hij goed is
Groetjes, Inge
PS vervoeren kan volgens mij wel zoals jij beschrijft.
Fijn Inge,
dank je wel voor de handige tips, ga kijken of het me gaat lukken. Vrijdag moet de taart af zijn!
Groetjes,
Gosia
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » bruidsstandaard