1

Onderwerp: wie heeft er voor mij..

Een stukje of rol zwart wit geblokt kado papier die ik mag overnemen. Ik ben echt in alle winkels zoals, V&D, Action, Xenos, Ikea, Kruidvat, Expo enz geweest en nergens hadden ze het. Bale had het voor vandaag nodig maar heb de onderplaat dan maar anders bekleed. Nu heb ik voor 14 juli een Cars taart staan en lijkt het me wel heel leuk om dan zo'n geblokt onderbord te hebben.. Bedankt voor de winkeltips in de vorige topic over dit papier..

2

Re: wie heeft er voor mij..

Ik heb een stuk of zestig rollen inpakpapier staan :D maar helaas geen zwart-wit geblokt :nooo

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Kijk eens bij de kaftpapier van de action, daar heb ik ze volgens mij wel eens zien staan.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

4

Overigens: Action heeft wel papier van Cars :D. Als je niet beter kunt slagen dan kun je altijd die nog nemen. Staat op zich best leuk... Cars papier onder een Carstaart :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Ik moet ook maar eens meer rollen halen, heb nu of zwart-wit, of hartjes.
Ik hou niet van zwart-wit en nog minder van hartjes.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Pooh schreef:

Ik moet ook maar eens meer rollen halen, heb nu of zwart-wit, of hartjes.
Ik hou niet van zwart-wit en nog minder van hartjes.

:lol:

Groetjes Natalie

Jeej ik zie nu ineens pas hoe laat het is.. ik zie het aan hoe laat ik mijn berichtje hebt gepost.. snel naar bed!!!!!

Groetjes Natalie

8

Ik heb alleen zwart witte strepen :-(