Onderwerp: spoedje....megamindy roze
Hoe krijg je de knalroze van mega mindy
Ik heb nu al mijn gehele roze rode paarse kleurenpotjes door elkaar gegooid, maar nog steeds geen megamindyroze
Wie helpt me?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » spoedje....megamindy roze
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoe krijg je de knalroze van mega mindy
Ik heb nu al mijn gehele roze rode paarse kleurenpotjes door elkaar gegooid, maar nog steeds geen megamindyroze
Wie helpt me?
Als ik me goed herinner heb ik "pink" van Wilton gebruikt. En voor de donkere roze (de mouwen, laarzen en het masker bijvoorbeeld) "burghundy" van Wilton.
check......check..........heb ik......burghundy had ik nou net niet aan gedacht
eerst maar klein stukje proberen dan
trouwens....fondant of marsepein, dat scheelt natuurlijk ook nog wat qua basiskleur (
Ik gebruik bijna altijd marsepein. Ik had MM gepuzzeld, en dat doe ik sowieso met marsepein. Het scheelt inderdaad in de kleur.
Wil je MM gaan boetseren of puzzelen?
Ik vind haar trouwens wel een monster om te maken
puzzelen........en bedankt, dat geeft de burger moed
het wordt de eerste
en ik heb een hekel aan al dat geknip van die priegeldingetjes
hier trouwens ook altijd alles in marsepein......indien mogelijk
Uiteindelijk viel het wel mee hoor. Ok
burghundy werd m ook niet echt...gewoon knal knal roze wil ik
hi lune,
ik heb echt knalfelroze gekregen door "rose"van wilton in marsepein te mengen.. met fondant lukte me het ook niet..
en ben niet al te zuinig met de kleurstof uurtje laten liggen en ik moest een zonnebril op 8)
heb gister gekleurd......ga straks dan nog maar eens kijken, heb er ook behoorlijk roze van wilton door heen gegooid (heb meerdere stukken gemaakt, kan nu heel veel roze taarten maken )
en owja.. wat ik nog wilde zeggen..
ik ben echt een muts hoor, dus waarschijnlijk overbodig... maar ga vooral NIET met de pearlspray erover heen, want weg is het felle kleurtje
even gekeken, toch niet naar mijn zin de kleur
Balen! moeilijk hoor! Misschien heb je hier nog wat aan http://www.candylandcrafts.com/colorchart.htm of had je dat al?
Ik zie er dus ook geen echte knalroze bij.
Tja en als je een beetje lila er bij gaat doen, wordt het juist zachter van kleur, bij oranje wordt het meer perzik. Euh, gewoon rood bij wit knallen?? Volgens mij heb ik zo eens een knalroze gekregen. Dus geen roze gebruiken, maar rood bij de witte fondant of marsepein. Ik hoop dat het gaat lukken.
we zien vast straks heel veel roze taartjes van jou voorbij komen. SUCCES!
Hey Lune,
Heb je de electric colors van Ateco? Daar zit electric pink bij en da's echt knal knal knal roze (zo'n zuurstokroze krijg je dan)
Nou, vind rose van Wilton in marsepein ook al aardig pijnlijk aan je ogen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » spoedje....megamindy roze