1 Laatst bewerkt door Esterke (11-06-2008 21:12)

Onderwerp: Site voor taartdozen gevonden

Ik vandaag naar de sligro met de kids (kids mogen er niet in?? dus in de cafetaria in de speelhoek) voor taartdozen te halen. Hebben ze alleen 25x25x? te klein voor de taarten die ik maak.

Ik heb toen even op het net gezocht naar een bedrijf/site die taartdozen verkoopt.
Ik heb www.moonenpackaging.com gevonden. Zij hebben taart en vlaaidozen in diverse maten en uitvoeringen.
De taartdozen gaan van klein tot zelfs 40x40x10cm per 50 st voor €42,52.

Alleen een nadeel je moet een minimale afname hebben van €50 en de verzend en adminkosten zijn €20,00

Ook heb ik de site www.eldeepackaging.nl gevonden hier kun je ook taartdozen in diverse maten bestellen. Voor zover ik heb gezien is hier geen minimale afname vereist. Deze is ook iets goedkoper dan moonen. kijk en oordeel zelf..

groet
Ester

2

Re: Site voor taartdozen gevonden

Bij de H**A kan ik ze kopen, maar krijg ik ze ook af en toe gratis... ;)

Mmm das pas lekker!

3

mamandy77 schreef:

Bij de Hans Anders? :lol: Hihi, ik begrijp je hoor! Daar ga ik het eerdaags ook eens proberen!

4

mamandy77 schreef:

Nou ik krijg ze daar dus echt niet mee h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Mischien een rare vraag maar waarom kopen jullie hem niet in een webshop?
Want ik haal ze altijd daar.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

6

Daar vind ik ze toch redelijk duur.
En ik heb toen eens aan een banketbakker gevraagd waar zij de dozen bestellen.
En dit waren de adressen. Dze heb ik toen bekeken. Inmiddels heb ik ze ook bij een bakker kunnen kopen. Bij onze super de boer krijg ik ze niet mee. Ook niet als ik betaal, want ze weet niet welke prijs ze er voor moet tellen omdat ze van het hoofdkantoor komen. Lijkt mij niet moeilijk te berekenen eigenlijk... maar ja.

7

Do schreef:
mamandy77 schreef:

Nou ik krijg ze daar dus echt niet mee h

8

Ik ga altijd naar Paardekooper. Wel flinke aantallen. Maargoed, ik leg de stapels onder m'n bed en er zit geen houdbaarheidsdatum op.
En anders plaats je een berichtje op het forum en dan kan je het teveel altijd wel doorverkopen aan de andere taartenbaksters hier.

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

9

Ik ga ook naar Paardekoper, maar ik krijg ze soms ook wel gratis van een vriend van mij die bij een verpakkingsmaterialenfabrikant (scrabble!) werkt.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

Berichten [ 9 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Site voor taartdozen gevonden