1

Onderwerp: mooi rood maken??

Ik moet voor volgende week een Feyenoord maken, dus dat betekend veel rood. Ik heb kleurstof van Wilton, maar ik vind dat het niet knalrood wordt.. eerder (lelijk) roze...
Nou dacht ik slim te zijn, en heb bij mijn vorige bestelling een pakje rode marspein gekocht! helaas zie ik nu pas dat het veel te weinig is voor een taart van 28cm doorsnee :o oeps.
iemand een goeie tip hoe ik toch mooi rood kan maken?

2

Re: mooi rood maken??

Ik heb idd de kleur van Wilton en die wordt bij mij ook niet rood. De kleur van Spectrum heb ik ook en die wordt wel heel mooi rood.

3

ik heb voor mijn rode taart ook rood van wilton geberuikt en toen in het hele potje door de fondant had gemixt werd het wel mooi rood bij mij tenminste

4

ik heb voor mijn fyenoord taard en het was gewoon  mooi rood hoor kijk maar in mijn album

5

Ik heb hier nog 1 pakje van 250 gram rode marsepein uit de webshop liggen en kom zaterdag tegen 12:00 in Tiel (zwembad)
Het zet ook geen zoden aan de dijk, maar als je het over wil nemen dan wil ik het wel meenemen.
Mail me dan maar.

groetjes Nicole

6

nnicole1234 schreef:

Ik heb hier nog 1 pakje van 250 gram rode marsepein uit de webshop liggen en kom zaterdag tegen 12:00 in Tiel (zwembad)
Het zet ook geen zoden aan de dijk, maar als je het over wil nemen dan wil ik het wel meenemen.
Mail me dan maar.

groetjes Nicole

Ik heb je gemaild! Tenminste... is ie nou aangekomen? :p

7

Ik heb alle soorten rood uit de webshop gekocht en die gooi ik allemaal door elkaar heen, dan wordt het behoorlijk rood!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

8

ik heb rood-rood van wilton, werd bij mij gewoon mooi rood en ik hoefde niet eens het hele potje erin te knallen. Ik heb het toen gebruikt voor een ferrari-taart.
Dag van te voren kleuren dan kleurt het nog even door.

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

9

Linda-S schreef:
nnicole1234 schreef:

Mail me dan maar.

groetjes Nicole

Ik heb je gemaild! Tenminste... is ie nou aangekomen? :p

Ik heb je terug gemaild :) :Y

10

Superred van Country Kitchen!!! Je hebt niet abnormaal veel nodig om het mooi rood te krijgen!

Tierelangroetjes, Marjolein
www.tierelantaarten.nl   *taarten gemaakt met liefde*

11

Red-red van Wilton icm Poinsettia van SK, dag van te voren maken zodat het nog kan intrekken. Werkt hier erg goed :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

12

Maakt het bij jullie nog uit of je gewone fondant of mmf gebruikt? Ik heb gisteren wat mmf rood gekleurd maar dat blijft nu heel plakkerig, kan er niets mee.

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

13

Ik gebruik voor rood de poeder ipv gel.

Groeten Dorien.

14

Per ongeluk heb ik echt een knalkleur rood gekregen. Ik had nog een stukje roze marsepein liggen. Behoorlijk fel roze. Ik moest rood hebben, dus dacht ik "ik doe wat rode kleurstof bij de roze marsepein". Werkt super!!

15

Ik heb ook super red van CK. werkt echt top, moet alleen nog wel even doorwerken.

Groetjes, Anne

16

'k Heb me ook maar gewoon gewaagd aan 't zelf kleuren van rood. Heb daarvoor "red red" van Wilton gebruikt en zowaar: een prachtig mooie, helderrode "brandweer" rood geworden! Ben er erg tevreden over!

"Begin de dag met een dansje..."