Onderwerp: Balen, eetbare stift weg kunnen gooien.
Ik had een eetbare stift (zwart) die ik h
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Balen, eetbare stift weg kunnen gooien.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik had een eetbare stift (zwart) die ik h
Balen zeg!
Ik bewaar 'm nooit in de koelkast. Maar veeg 'm ook wel altijd schoon. Schimmel staat er nog niet op, ik kijk er wel altijd naar omdat ik er wel bang voor ben. De tht datum die erop staat is 01-09.
Misschien komt het juist door de koelkast? Te vochtig? Ik roep maar wat hoor
Balen zeg!
Ik bewaar 'm nooit in de koelkast. Maar veeg 'm ook wel altijd schoon. Schimmel staat er nog niet op, ik kijk er wel altijd naar omdat ik er wel bang voor ben. De tht datum die erop staat is 01-09.
Misschien komt het juist door de koelkast? Te vochtig? Ik roep maar wat hoor
Zou het komen door de koelkast? De THT datum was trouwens ook 1-9-09...
Tjee, zou niet weten waar dat van zou komen. Ik bewaar mijnes trouwens niet in de koelkast. Hij is wel al een paar keer in de afwasteil beland. Maar hij doet het nog prima!
Misschien is dat wel een goed tip
Tjee, zou niet weten waar dat van zou komen. Ik bewaar mijnes trouwens niet in de koelkast. Hij is wel al een paar keer in de afwasteil beland. Maar hij doet het nog prima!
Misschien is dat wel een goed tip
H
Carin schreef:Balen zeg!
Misschien komt het juist door de koelkast? Te vochtig? Ik roep maar wat hoorZou het komen door de koelkast? De THT datum was trouwens ook 1-9-09...
Mijnes is tht januari 2009, dus die is zelfs nog ouder. Ik zou echt gaan denken dat het door de koelkast komt. Omdat het daar erg vochtig is, kunnen de bacterien goed groeien ofzo
* haalt even de eetbare stoft uit de lade *
houdbaar tot 21-01-10 en geen haar erop..
ik heb m dus ook niet bewaard in de koelkast..
Ok
Ik doe dat ding ook nooit in de koelkast (en dat is maar goed ook zo te lezen )
* knubje is ook even haar stift gaan opsnorren*
Gelukkig geen haren.Ik bewaar hem ook niet in de koelkast.De mijne is tot 12/12/09 houdbaar.Ik heb hem dan ook nog niet zo lang
Ben ook gelijk even gaan kijken. Gelukkig ziet hij er nog prima uit. Is ook tot eind 2010 houdbaar (staat geen precieze datum op). Ik heb hem trouwens niet in de koelkast.
Misschien is het een beetje merkafhankelijk?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Balen, eetbare stift weg kunnen gooien.