1 Laatst bewerkt door Glamour (02-07-2008 18:40)

Onderwerp: Mijn zoveelste hoopje ellende... zucht...

Hier is mijn nieuwste creatie... ik ben er niet echt tevreden over. Het paard is leuk geworden, maar het zit mee weer niet mee...

Ik kreeg de opdracht pas 3 dagen geleden. Tuurlijk red ik dat! Voor de manege "Reuring op Stal" die 5 jaar wordt een taart voor 30 personen. Met frisse kleuren en het logo erop. Geen probleem dacht ik. Totdat ik het logo binnenkreeg. Het plaatje was 1x1cm!!! Gelukkig is manlief heeeeel goed met photoshop :D. Toen ik vanochtend aan de versiering begon, werkte de fondant niet mee. Hij is nieuw, maar ik kon het niet uitrollen, hij bleef plakken... (veel te warm natuurlijk). Marsepein erdoorheen gekneed, hielp ook niet (en marmereffect weg natuurlijk). Na het uitrollen wilde ik hem over de taart heen draperen, en hij brak aan alle kanten. Overal gaten en scheuren...grrrrrrrrrrrr.... Terwijl ik al die gaten aan het verBLOEMen en verSTIPpen was, zag ik opeens dat de fondant ook nog eens was gaan smelten! Een hele plas lag er langs de rand!! Hij is niet strak, niet gemarmerd, niet zoals ik hem had bedacht, maar de klant was er heel blij mee... ach... ik ben in elk geval blij met mijn paardje...

http://i115.photobucket.com/albums/n306/GangstaGirl82/rueringopstal.jpg

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

2

Re: Mijn zoveelste hoopje ellende... zucht...

Ik kan m niet zien :(

3

Zie niets :nooo

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

'k zie ook niks!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

5 Laatst bewerkt door Mandaantje (02-07-2008 18:30)

Ik zie ook niks, ben wel nieuwsgierig...

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

6

sorry, nu doet ie het wel als het goed is... :D

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

Ach meid, het ziet er zo gezellig uit. :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

8

Hmm hoopje ellende? Zie ik dan een andere taart? Vind hem leuk.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Hardstikke leuk taartje joh! Ach, volgende keer gewoon beter, het is niet elke keer zo warm.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

10

Jammer inderdaad van je tegenslag :-( Het weer werkt inderdaad niet mee. Maar je paard vind ik wel helemaal super hoor!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

11

Wat super leuk geboetseerd!Ziet er echt leuk uit!

12

Balen he dit weer.....maarre ik ook veel van jouw andere taarten gezien en die zijn altijd geweldig. En zelfs deze is nog heel erg mooi... Morgen is het weer koeler..enne de klant was blij, toch?

13

paardje is idd leuk! ow wat rot he dit weer!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

14

Hmm volgens mij had ik hier al op gereageerd maar goed. Het is een leuke vrolijke taart met leuk paardje geworden!! Jammer van het gebobbel!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl