1

Onderwerp: Een taart voor winkelcentrum de Vlieger...

Besteld door de secretaris van de winkeliersvereniging.
Ik kreeg de vraag of het mogelijk het logo van het winkelcentrum op een taart te maken.
In eerste instantie dacht hij aan een ovale taart maar na overleg hebben we toch voor deze oplossing gekozen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-43BSDB3C.jpg

Groetjes Karin
www.passievoortaart.nl

2

Re: Een taart voor winkelcentrum de Vlieger...

WOW!
Wat een prachtig logo zeg!

Ontzettend leuk en mooi gemaakt!

3

Oh, wat heb je dat logo mooi gemaakt, maarre 'winkelcentrum' hoe heb je dat zo ieniemienie voor elkaar gekregen, prachtig!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

4

chique hoor!!! is dat in rokkeveen/zoetermeer trouwens? klinkt bekend en volgens mij woon jij daar redelijk dichtbij...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Wow, mooi gelukt zeg!! Is het logo een ouwel of heb je dat zo zelf voor elkaar gekregen.

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

6

Wauw wat heb je dat logo mooi gemaakt. Keurig zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Zo zeg strakke taart. Ben ook erg benieuwd hoe je dat woordjes winkelcentrum hebt gemaakt. Icing??

8

Zeeeeeeeeeeeer mooooooooooiiiiiiiii!!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

9

Heel mooi en strak, het logo ziet er ook super uit!

10 Laatst bewerkt door Karin S (02-07-2008 11:31)

Bien schreef:

Oh, wat heb je dat logo mooi gemaakt, maarre 'winkelcentrum' hoe heb je dat zo ieniemienie voor elkaar gekregen, prachtig!!!

Winkelcentrum heb ik ingesneden (papierenvoorbeeld er bovenop en dan insnijden) daarna heb ik witte kleurstof verdund en dat met een kwastje er voorzichtig er in laten lopen.

En kwebbeltje...dat is inderdaad ergens in zoetermeer maar ik weet verder niet waar precies. De kans is dus groot dat het bij jou in de buurt is.

Martinique...alles  is van marsepein en geen ouwel, heerlijk dat priegelen, haha.

Groetjes Karin
www.passievoortaart.nl

11

Ontzettend mooi gemaakt Karin!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

12

wow, super gedaan joh!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

13

Ontzettend knap gedaan! Waaauw...

:thumb:

xxx

14

Supermooi!!!!! En weer een idee opgedaan! Droogt de kleurstof wel een beetje op?

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

15

Wat een prachtige taart! En wat heb je dat knap gedaan zeg met die letters!

Wat een mooie strakke taart.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

17

Karin S schreef:

Winkelcentrum heb ik ingesneden (papierenvoorbeeld er bovenop en dan insnijden) daarna heb ik witte kleurstof verdund en dat met een kwastje er voorzichtig er in laten lopen.

En kwebbeltje...dat is inderdaad ergens in zoetermeer maar ik weet verder niet waar precies. De kans is dus groot dat het bij jou in de buurt is.

Martinique...alles  is van marsepein en geen ouwel, heerlijk dat priegelen, haha.

Wow, petje af hoor. Zo'n precies werkje. Mijn handen bibberen al als ik ernaar kijk....super gedaan!!!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

18

Heel mooi gemaakt, absoluut!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com