26

Re: Merle 3 jaar !

Ohhhhhhhh...zucht....;)

27

oooh geweldig zeg! Super mooie taart!

28

wow... wat een plaatje!!!

29

Echt een supermooie taart en idd zoals reeds gezegd is zou ik de grote stukken die je achteraf kunt aanbrengen goud spuiten...

Vele en lieve groetjes Nicole

30

ahduhdadddddddduu.................ja sorry struikel effe over mijn woorden wat een ongelooflijke mooie strakke en versierde taart.....wauw......schitterend zou zo een bruidstaart kunnen zijn........en ik vind het verven ook altijd lastig dus kan je geen tips geven maar naar mijn idee ziet het er zo goed geverfd uit dat je beter mij een tip kan geven!!!!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

31

wauw wat een prachtige taart!

32

Wat een beauty, ben nog niet uitgekeken.

Dat verven, hier ook geen tip, gebruikte zelf altijd wodka of andere drank die ik voorhanden had, maar de laatste keer met Jolanda natuurlijk het een en ander moeten verven en pure alcohol werkte stukken beter, sommige dingen moesten wel 2 keer geverfd worden. Ook hebben we niet veel poeder gebruikt, omdat als de alcohol vervlogen is, je de poeder gewoon weer terug kunt gooien!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

33

Wauw!!! Prachtig. Wat een superleuke idee

Mijn website: Presentaart

34

woow hij is echt prachtig geworden zeg!!!

alvast fijne vakantie!

35

Wietske, wat een plaatje!! Mooie kleurencombi!. En tja, wat dat schilderen betreft: het valt mij ook elke keer tegen hoeveel poeder je moet gebruiken. Met een spray werkt volgens mij alleen goed op grote oppervlaktes. Ik heb het laatst geprobeerd met een laagje gilesolde (soort glansversterker) eronder en dan dusten. Dat werkte wel aardig. Met verven houd ik op de eea manier altijd een soort klontjes, wat ik niet zo mooi vind. Maar ik moet zeggen dat (ook na bestuderen van de close-ups) ik het toch een erg mooi resultaat vind.
Enne............ PRETTIGE VAKANTIE!!!!

groeten Annemieke
Cake It

36

Dit is werkelijk waar een van de mooiste taarten die ik ooit gezien heb!! Helemaal mijn smaak!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

37

Echt heeeeeeel erg leuk, vind ook de kleuren prachtig bij elkaar.

EEN PLAATJE!!!!!!!!

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

38

Weer helemaal tot in detail GEWELDIG!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

39

Wat een PRACHTIGE taart!!!! :Y

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

40

Wiets, ik ben helemaal verliefd op je taart......zucht.... smelt.....
Echt

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

41

Werkelijk een plaaaatje zeg, wat een mooie taart heb je ervan gemaakt Wietske, supersuperstylish!! Ik vrees dat je zojuist mijn ;) Valentijnstaart gemaakt hebt, haha ,) :lol:
Enne alvast van harte met je dochter en voor jullie een hele fijne vakantie gewenst!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

42

Wauw joh wat een prachtige taart! SUPER :)

43

Wouw, heel mooi en sjiek!

44

Wat een onwijs mooie taart. Was net op zoek naar een taart met een kroontje, aangezien mijn dochter die ook wil voor haar 5e verjaardag. Nou, zoals die van jou zal hij niet worden, zo ver gevorderd ben ik nog lang niet.
Werkelijk schitterend. Ben benieuwd wat je voor Merle's 4e verjaardag maakt, ha!

Groetjes en nog meer bakplezier,
Annemiek

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

45

Hoi Wietske,

Lekker kitschie! Moooooi :Y
Superkleurtjes  en weer eens super strak, origineel  en netjes gemaakt (hoe lang doe jij nu over zo'n taart?)
Gefeliciteerd en fijne vakantie :cool:

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

46

Hij is schitterend.... echt verbazingwekkend mooi hoor! Fijne vakantie!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

47

ooohhh, die is werkelijk schitterend...... :Y :Y

48

Heel erg mooi Wietske !!!
Ik gebruik zins kort om te verven Rejuvenator spirit van Squires. Dit vervliegt erg snel en droogt ook mooi op. Probeer eens.
Fijne vakantie Jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

49

Dit is een TOP taart :Y
Helemaal geweldig, ongelooflijk... tot in de details...
Schitterend hoor!!!! :thumb:

xxx

50

owww wat mooi, echt een kunstwerk hoor! Leuke dingen gecombineerd, zoals die achtergrond achter het engeltje, helemaal geweldig!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com