1

Onderwerp: Voor m'n verjaardag!

Morgen trakteren op het werk, op de kop af 37 chocolade mud cupcakejes met (turquoise) witte chocoladefudge ;)
Meteen m'n nieuwe bloemenuitstekertjes uitgeprobeerd, en ben ook bezig geweest (alvast voor een van m'n verjaardagstaarten) met de sugar craft gun...wat een SUPERding haha :D

http://i13.photobucket.com/albums/a277/tessa0307/Juli2008001.jpg

2

Re: Voor m'n verjaardag!

Zeg! dat ziet er vrolijk uit. Leuk gedaan hoor.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3 Laatst bewerkt door Candy Candy (03-07-2008 10:32)

Gefeliciteerd!

De cakejes klinken super lekker en zien er ook zo uit (ben dol op turquoise)

Groetjes,

Michelle

4

Gefeliciteerd!
Ze zien er overheerlijk uit :D

5

Jij gaat punten scoren bij je collega's. Zien dr errug leuk uit en klinken heerlijkst!

6

Ow dat ziet er mooi uit! Mag ik je vragen hoe je dat nu zo maakt? (Vooral dat fudgegedeelte?)

If I show you the roses, will you follow?

7

Gefeliciteerd! Ze zien er heel gezellig uit.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

ruesailmana schreef:

Ow dat ziet er mooi uit! Mag ik je vragen hoe je dat nu zo maakt? (Vooral dat fudgegedeelte?)

Het is een receptje van deze site geloof ik! Boter met poedersuiker mixen en vervolgens gesmolten choco erbij en vanille-extract (in dit geval dus witte chocolade ipv puur). Erg lekker, wel erg zoet/machtig!

9

Tesje schreef:
ruesailmana schreef:

Het is een receptje van deze site geloof ik! Boter met poedersuiker mixen en vervolgens gesmolten choco erbij en vanille-extract (in dit geval dus witte chocolade ipv puur). Erg lekker, wel erg zoet/machtig!

Dankje! Het ziet er zo leuk uit dat ik daar ook mee wil gaan proberen te experimenteren

If I show you the roses, will you follow?

10

Een vrolijke boel!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl