1

Onderwerp: Boobs bekleden

Heeft iemand een how to hoe ik boobs het beste kan bekleden (of een goede uitleg).

De 2 bolletjes tegen erlkaar aan op mijn werkblad leggen en daar 1 grote lap marsepein/fondant overheen leggen.
Dit dan mooi rondom de boobs modelleren.

Dit was mijn idee hoe ik het zou moeten doen, maar misschien denk ik wel helemaal verkeerd?

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.

2

Re: Boobs bekleden

Het mooiste is om het inderdaad uit 1 lap te doen. Mooi gleufje maken en strak wrijven. Bikini topje er over en klaar is Kees. Of naakt natuurljk maar dat is wel erg kaal :)

Hallo Saskia

Ik heb ze laatst gemaakt, het was mijn tweede taartje. Ik dacht dat het heel lastig zou zijn maar het viel mee. Je leg een grote lap over de ronsje heeb, dan vanaf het midden (het spleetje) beginnen met aandrukken. Bij mij is dit een beetje gaan scheuren, maar bloemetje erop gemaakt en niets meer van te zien! Vervolgens ga je rond. Ik liep tegen het probleem aan dat ik marsepein overhield en het daardoor een beetje ging bobbelen. Misschien dat meer ervaren baksters je hiermee kunnen helpen. Het bh'tje heb ik eerst uitgeknipt van bakpapier en vervolgens gesneden van marsepein en deze er weer opgelegd. Het is handig om ook even wat bakpapier op de boobs te leggen zodat je het bh'tje nog kan verschuiven als dat nodig is.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is... Succes ermee!!

Groetjes Leonie

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

4

Ik heb ze ooit 1 keer gemaakt en ze appart bekleed. Toen tegen elkaar aangedrukt en daarna netjes een behaatje erop gemaakt..

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Bedankt voor julie reactie, ga het maar eens proberen denk ik.
Maar dan wel met een net bh/bikini topje, vanwege de kinderen.

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.