Onderwerp: Feyenoord, mini's, Anne Geddes baby en Assepoessie workshop bij Wen
Woensdag
Zou eigenlijk een NL eftal shirt moeten worden, maar na uitschakeling toch maar Feyenoord, was een grote, voor 50 personen. Vulling gewoon creme en aardbeienjam

Donderdag
cursus op school voor de TSO (overblijf), wilde eigenlijk wat mini taartjes maken als voorbeelden en gewoon zelf een beetje freubelen, alleen weer tijd tekort dus niet kunnen decoreren als de bedoeling was, de overblijfmoeders waren in ieder geval erg blij met het taartje voor bij de koffie en gelijk klanten aan over gehouden. Een aantal waren choco biscuit en die waren gevulde met chococreme met stukjes hazelnoot en de gewone biscuit was gevuld met Chipolate creme.

Vrijdag
Had ik een teletubbie taart, maar neem niet eens de moeite om hem te posten, maak hem ook nooit meer, vrijdagmiddag maar met de meiden nog wat kleine taartjes gemaakt en zelf een Anne Geddes baby zitten boetseren, hoop dat ze snel een taartje vind.

Vandaag werd er een Cars 3d taart opgemaakt, maar ik heb niet eens de moeite genomen om er een foto van te maken, had hem al eens gemaakt, dus niet veel bijzonders. Maar.....vandaag lekker weer bij Wendy geweest en eindelijk mocht ik de Assepoester taart maken, zo leuk om te doen. Jol321 was zo lief geweest om in haar al zo drukke weekend 2 dummies te maken van piepschuim, geloof dat manlief ook aan het werk is gezet, dus kan er lekker lang van genieten en mijn meiden zijn weer oh zo trots op mama.

Zo morgen lekker een dagje rust en dan weer aan de slag voor het komend weekend, wordt druk!!!