1

Onderwerp: Taartje voor mijn zieke collega die 50 wordt

Nogmaals bedankt voor alle reacties op mijn vraag hierover. Ik ben blij dat ik de taart wel gebracht heb. Even voor iedereen die het niet meekreeg. Mijn collega is 3 maanden geleden verteld dat hij kanker heeft. Nu is hij vandaag 50 geworden en kwam ook nog eens uit het ziekenhuis na een chemokuur. Ik had toevallig een oefentaartje gebakken en hoorde pas vrijdag dat hij jarig was, dus heb ik even mijn funkytappits erbij gepakt en hem vanmorgen afgeleverd. Ik twijfelde erg, omdat ik niet wist hoe hij of zijn gezin erop zouden reageren, of ze er wel op zaten te wachten. Ik kreeg net een mailtje van mijn baas, hij had het gehoord en ze waren er erg blij mee. Ondanks dat hij te misselijk was om ervan te eten, vond hij het gebaar alleen al heel lief. Ik ben blij dat ik hem toch gebracht heb. Hier is hij dan... niet erg bijzonder, maar toch...

http://i115.photobucket.com/albums/n306/GangstaGirl82/klein-1.jpg

Bedankt voor het kijken!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

2

Re: Taartje voor mijn zieke collega die 50 wordt

Super dat je het gedaan hebt. Hij is erg mooi geworden. Ik denk dat het altijd leuk is om te weten dat er mensen zijn die aan je denken. Hoe verdrietig het allemaal ook is.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

3

Zo te zien is dit een heerlijke en mooie taart, op moeilijk moment voor de ontvanger. het gebaar telt. Hij/zij kan ook een stuk invriezen en eten als de misselijkheid voorbij is...

4

juist wel heel bijzonder, niet door de taart (niet lullig bedoeld) maar juist door het gebaar. Tof dat je dit voor hem en zijn gezin hebt gedaan!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

Ik vind het een mooie taart en ik denk ook dat het goed is dat je hem wel hebt gebracht.

Groetjes Natalie

6

Wat fijn dat je zo'n goede reactie hebt gehad!
De taart ziet er mooi uit, joh!

7

Wat goed zeg dat je alsnog een taart hebt gebracht...het gebaar dat is wat telt...je hebt een heerlijk uitziende taart gemaakt voor je collega ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8

Wel heel erg bijzonder!!! Alleen al omdat je aan hem hebt gedacht!! Dat geeft mensen weer een warm gevoel! En dat kan hij z

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

Een heel mooi gebaar, en een lekkere taart. Ondanks dat iemand zo zwaar ziek is, wil je toch, dat het leven zo veel mogelijk normaal door gaat (als patient). Dat is mijn ervaring, ( dit van heel dicht bij, mijn eerste man is 6 jaar ziek geweest en overleden) want er is meer dan alleen je ziekte. En het is toch mooi, dat je zo deze mijlpaal in je leven kan vieren met de mensen waar van je hou.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

10

Sweet Carolyn schreef:

Een heel mooi gebaar, en een lekkere taart. Ondanks dat iemand zo zwaar ziek is, wil je toch, dat het leven zo veel mogelijk normaal door gaat (als patient). Dat is mijn ervaring, ( dit van heel dicht bij, mijn eerste man is 6 jaar ziek geweest en overleden) want er is meer dan alleen je ziekte. En het is toch mooi, dat je zo deze mijlpaal in je leven kan vieren met de mensen waar van je hou.

Zo Caroline das wel heftig maar ook tegelijk mooi wat je daar schrijft!

Ik vind de taart erg mooi en een geweldig gebaar, je ziet het waarschijnlijk brengt de taart nog wat zonneschijn met zich mee!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

11

Ik denk dat zo`n gezin het altijd heel fijn vind, dat er toch mensen zijn die de moeite nemen om iets te doen voor de zieke. En dat heb jij toch maar even heel mooi gedaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

12

Echt toppie wat je gedaan hoor!! :thumb:

En je taart ziet er super uit hoor!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

Ik kan helaas niet op alle taarten reageren die hier bij taartenparade zijn geplaatst, want om bij alles mooi en prachtig te zetten ben ik morgen nog bezig :P

Maar hier wil ik wel even op reageren, want vind het super dat je dat hebt gedaan. Ik weet ook uit ervaring hoe goed het een mens met kanker en de familie doet wanneer mensen ipv met een boog om je heen te lopen iets voor je doen, een kaartje, een telefoontje of in dit geval een taartje. Mijn schoonmoeder is na 8 jaar vechten afgelopen januari overleden aan deze rotziekte en ze heeft tot op het laatste moment van allerlei steun op wat voor manier van haar omgeving en mensen waar je het helemaal neit van verwacht gekregen, dat heeft haar enorm goed gedaan, dus ik ben er vrij zeker van dat aandacht voor een ziek persoon op zo'n manier echt goed doet (ook al worden ze er helaas niet altijd meer beter van, maar ik hoop natuurlijk dat deze man hard opknapt en dan kan je een hoera chemovrij taartje voor hem bakken ;) )

Zo heel verhaal maar vond het zo bijzonder en wil hierbij aangeven dus loop niet om een ziek mens heen, al is het maar een simpel kaartje zulk soort dingen doen zo goed!

Ondanks het jaren van bakken nog veel te leren ;)

14

mooi gedaan!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

15

Wat een lief gebaar! En hij ziet er overheerlijk uit :Y

16

Lief toch. Sowieso dat je niet vergeten wordt...

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

17

Hoi,

ik vind het een heel goed gebaar, Onlangs heeft mijn vader te horen gekregen dat hij kanker heeft en er niks meer voor hem gedaan kan worden. Hoe lang hij nog heeft weten we niet, en willen we ook niet weten.
Maar als mensen in je directe omgeving het horen dan doen somigen als of je besmettelijk bent en lopen inderdaad met een boog om je heen.
Ik merk dat er veel mensen zijn die dan niet weten wat ze met die situatie om moeten gaan of niet weten wat ze moeten zeggen.
mensen blijf normaal doen daar hebben ze het meest aan, hoe verdrietig de situatie ook is.

Een taartje als dit komt met zoveel goeds aan, dit is een enorme steun voor de mensen, ze weten dat ze er niet alleen voor staan.

gr miranda

**Miranda**
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery