Re: Om Nathalie voor te zijn ;-) Girafjes op de taart
Ah wat een leukerds; die giraffen! Die pootjes vind ik juist grappig; ze doen me trouwens denken aan de ''bungels'' van 'super de boer'' 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Om Nathalie voor te zijn ;-) Girafjes op de taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ah wat een leukerds; die giraffen! Die pootjes vind ik juist grappig; ze doen me trouwens denken aan de ''bungels'' van 'super de boer'' 
Wat een mooie taart en zoooooooooo grappig!!!
het bruidje is ook heel leuk ...weer eens iets anders dan de traditionele roosjes
Och...wat een scheetige girafjespaar...taart is schitterend...kleuren zijn ontzettend mooi...en wat is de taart super afgewerkt...een prachtig totaalplaatje 
Oh wat is dit een mooie taart.Echt ontzettend gaaf 
Ach, wat een schatje!!! Zowel het giraffenpaar als de taart! En wat een prachtige glans letters (pearl spray??). Beetje vreemd om het paar op te snijden....
Wat zijn ze lief, dat giraffenpaartje zo samen! Vreemd wel dat het paartje werd opgedeeld.......Ik ben het wel gewend dat boetseersels opgegeten worden, maar dan meestal alleen door kinderen. En ik zou zelf als bruid dit paartje echt nog even willen bewaren om thuis nog eens naar te kunnen kijken!
Groetjes, Jozien.
P.S: Ja, hou haar in de gaten, die Nath, ze plaatst je foto waar je bijstaat 
P.S: Ja, hou haar in de gaten, die Nath, ze plaatst je foto waar je bijstaat
Zeg, jij hoort hier niet te reageren!!! Jij MOET nu heerlijk aan de ros
Wat leuk zijn ze geworden.
Wat zijn ze lieieeeeeeef.
Schattige taart ook.
Kijk nieuwsgierig uit naar je tandem bruidspaar.
ik vind hem erg leuk geworden en de gom opeten zonde ik zal het juist bewaren als aandenken
schattig!!
Hahaha ik roep ook altijd lekker aansnijden hoor.....maar ik zou toch ook dit schitterende paartje eraf halen en thuis neerzetten om er nog weken naar te staren....zo lief en moi gemaakt.....jammer hoor tis echt een super moi geheel zo samen!!!
Oow joh je paartje is echt super geworden en ze staan op een prachtige taart. Hihi bibberhanden maken klutsknieen. Moest wel even lachen
even maar hoor
Wat een stress, maar je schrijft het leuk. Nog leuker is de taart!
OH NEE, snijden ze die gewoon door
AAAAAAH, geen respect voor de kunstenares!! Ik zal duimen dat het fietspaar wordt gespaard. Of anders maar snel de zaal uitrennen, als je een vermoeden krijgt 
Ik vind de taart helemaal super!
Wat zijn ze samen ook leuk!!! Heel leuk verzonnen en ze zitten er gezellig saampjes bij!
Daar zijn ze dan op een geweldig,mooie taart.
Wat zien ze er gelukkig uit,top.
agossie, ze zijn erg leuk geworden!
Een heel lief taartje!! De girafjes had ik al gezien en ze zijn nog altijd prachtig 
Super schetig hoor. en dat gegolfde randje is moooooooi. De hele taart trouwens. Maar ik zou het toch ook niet aangekund hebben om het paartje in stukjes te hakken hoor, die zou ik hebben willen bewaren.
ze is echt heel leuk! ik had ook altijd de indruk dat de boetseersels netjes in de kast bewaard bleven...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Om Nathalie voor te zijn ;-) Girafjes op de taart