Onderwerp: speciaal voor ons lieveveersbeestje
Lekker oefenen op drie kleine taartjes. Het lieveheersbeestje ( er heerst een ware plaag van die beestjes op dit forum) is speciaal voor mijn oudste dochter, Veerle. Helemaal weg van lieveheersbeestjes, het liefst zet ze een doos van die beestjes naast haar bed, brrr. We noemen ze tegenwoordig dus maar lieveVEERsbeestjes.

Voor mijn ouders ook twee taartjes; die hebben dit weekend op de kinderen gepast zodat wij lekker een nachtje met zijn tweeen weg konden. Heerlijk ! We zijn naar Duitsland geweest en in opvolging van alle tips op dit forum ook maar even naar de Kaufland (lekker winkelen daar hoor).
Vond het bekleden van die bolvormpjes best heel lastig; vandaar die dikke rand bij het ene taartje. de tip om het ergens op te zetten was heel nuttig. Aangezien mijn moeder altijd wel iets voor de kleinkinderen haakt of breidt, dit breitaartje voor haar. 
Wel grappig, kwam een tijdje geleden (toen in nog niet met taarten bezig was) op de rommelmarkt de patroonroller van flexa tegen voor 2,50 tegen. Kon hem toen niet laten liggen, had alleen geen flauw idee wat ik er mee moest doen, alle muren waren al geverfd. Inmiddels heeft het apparaat zijn roeping gevonden. Moet het marsepein alleen niet te dun uitrollen. 
Nou dat was het weer even. nu eerst maar weer eens een gelegenheid verzinnen voor mijn volgende taartje. Gr. Karen