Onderwerp: Mini Barbie
Morgen heb ik workshop minibarbie en was vandaag aan het voorbereiden. Ik heb 3 voorbeelden gemaakt. Alle drie gevuld met een laagje aarbeienjam en botercrememix.

Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mini Barbie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Morgen heb ik workshop minibarbie en was vandaag aan het voorbereiden. Ik heb 3 voorbeelden gemaakt. Alle drie gevuld met een laagje aarbeienjam en botercrememix.

Bedankt voor het kijken!
prachtige voorbeelden, daar krijgen de workshoppers nog een minderwaardigheidscomplex van!
Ligt het aan mij, of zijn die kleine popjes wel verschrikkelijk lelijk? (dat haar!
)
prachtige voorbeelden, daar krijgen de workshoppers nog een minderwaardigheidscomplex van!
![]()
Ligt het aan mij, of zijn die kleine popjes wel verschrikkelijk lelijk? (dat haar!![]()
)
Ik ben helemaal met je eens, ze zijn inderdaad verschrikkelijk lelijk. Ik snap niet dat ze geen lang haar hebben, misschien moeten we wilton hierover mailen 
oh lies, wat zijn ze schattig!!!
Wat een schsttige mini dametjes...die groene vind ik heeeeeel mooi 
Tja...dat haar 
schattig!! haha ja met dat haar zijn ze niet echt moeders mooiste he
Wat erg leuk zeg dat zijn nog eens super voorbeelden! Het zijn idd geen knappers hoor hahaha.....het lijken wel hele oude poppetjes.....
Je hebt toch wel even een paar leuke mini barbies gemaakt. En ach ja dat haar. Nemen we op de koop toe.
ze zijn erg schattig zeg!!
knap zijn ze idd niet maar ze hebben prachtige kleren aan en ze zijn erg mooi!!
Lies, Ik vind ze hartstikke leuk. Zijn dat nu gewone pinpoppetjes of speciale mini-pins. Waar te koop? ZOu je dat willen verklappen?
Ik vind ze gaaf. De rode is mijn favoriet.
Ik heb even ge-hebshopt...... Ik heb ze al gevonden in de shop! Dat gaat weer geld kosten.
Wat een leuke voorbeelden!!
Gelukkig maken jouw taartjes het helemaal goed! Die lelijke koppies vallen een stuk minder op, zo!
Vind ze alledrie enig
Wat een leuke kleine barbies,heel leuk.
heel leuk gedaan!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mini Barbie