Onderwerp: bruidstaartbakblik?
Ik heb een bloem vormigbakblik (petal pan set), mijn vraag was eigenlijk weet iemand hoeveel stukken taart je uit de grootste bakblik (-+ 38cm) halen.
Ik hoor het graag als iemand 't weet.
Groetjes Ariane-Ria
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » bruidstaartbakblik?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een bloem vormigbakblik (petal pan set), mijn vraag was eigenlijk weet iemand hoeveel stukken taart je uit de grootste bakblik (-+ 38cm) halen.
Ik hoor het graag als iemand 't weet.
Groetjes Ariane-Ria
Ik zat met datzelfde probleem, maar ik reken het zo. De doorsnede van buitenste (maar wel de binnenkant) rand van blaadje naar blaadje is 36 cm geloof ik toch?
Stel dat -ie rond is, 36 cm doorsnede = minimaal 34 personen (als je stukjes van 30 cm2 rekent)
Maar de kortste kant tussen de blaadjes is 32 cm. Een 32cm ronde taart gaan 27 stukjes uit.
Ik middel dan (27 + 34) / 2 = 61/2 = 30.5
Dus er moeten zeker 30 stukjes uit kunnen.
Snappie?
PS: ik weet dat dit niet wiskundig verantwoord rekenen is, dat middelen, maar ik neem hier genoegen met een benadering want ik stop m'n tijd liever in decoraties maken
Aloha,
Misschien hebben jullie hier iets aan?
https://www.vintagebakery.com/images/We … l_CT1M.jpg
Aloha,
Misschien hebben jullie hier iets aan?
whaha en dan zeggen ze dat hollanders gierig zijn, hier halen ze 64 stukjes uit het grootste bakblik!!.. hmm ik zou idd het antwoord van Mascha aanhouden..
Hieristie met alle bakvormen.
ik zou m eerlijk gezegd dus niet aanhouden, rond 10 inch = 25 cm, wordt op deze site gezegd dat er 38 stukken uitgehaald kunnen worden, beginnend a 2,50 per stuk.. joehoe 38 x 2,50 = 95 dollar..
en 25 cm is normaal gesproken ong 18 personen..
Pfff.. nu je het zegt... Ik heb de petalset ook en 64 stukjes uit de grootste bakblik... ik denk t niet!!!
Als ik zo'n stukje aan mijn familie zou serveren zouden ze het keurig opeten en daarna vragen om een
H
Pfff.. nu je het zegt... Ik heb de petalset ook en 64 stukjes uit de grootste bakblik... ik denk t niet!!!
Als ik zo'n stukje aan mijn familie zou serveren zouden ze het keurig opeten en daarna vragen om een
Je hart fluitsert, luister goed!
Hahaha nee je hebt altijd meer zin in iets lekkers want je moet vaak zo lang wachten hahahaha......de bruidstaart die ik had gemaakt werd in te grote stukken gesneden er was gelukkig net genoeg maar ik begreep dat ze erg vol zaten en dat het diner als snelde volgde hahaha dus te groot is ook weer niet handig!!!!
Efje schreef:Hieristie met alle bakvormen.
ik zou m eerlijk gezegd dus niet aanhouden, rond 10 inch = 25 cm, wordt op deze site gezegd dat er 38 stukken uitgehaald kunnen worden, beginnend a 2,50 per stuk.. joehoe 38 x 2,50 = 95 dollar..
en 25 cm is normaal gesproken ong 18 personen..
Nee hoor, ik heb hem nagemeten en de grootste van de wilton set is
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » bruidstaartbakblik?