Onderwerp: Om Nathalie voor te zijn ;-) Girafjes op de taart
Afgelopen week heb ik gom Giraf gepost. Zaterdag is-ie met z'n bruid op de taart beland. Ben niet echt stuk van de pootjes, bij versie
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Om Nathalie voor te zijn ;-) Girafjes op de taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Afgelopen week heb ik gom Giraf gepost. Zaterdag is-ie met z'n bruid op de taart beland. Ben niet echt stuk van de pootjes, bij versie
Hij is prachtig echt heel knap gedaan die giraf zo! Ben vandaag naar de dierentuin geweest (artis) en hij die poten zijn prima kan ik je vertellen 
Groetjes,
Melissa
Wauw! Zelf ben ik al 17 jaar getrouwd, maar niet met zo'n mooie en leuke bruidstaart als deze!! Echt heel leuk geworden, vond de giraffen al leuk, maar hoe je ze neergezet hebt vind ik helemaal leuk! Klasse!
Wat een leuke schattige giraffen, vind de pootjes wel heel vertederend.
Oh wat een leuke girafjes, die onthoudt ik voor mn zoontje die gek is op giraffen :-)
wat zitten ze ontzettend leuk op de taart. ...geweldig paartje geworden...
oh ze zijn echt super leuk geworden zo samen!! Ik was al heel benieuwd na je vorige post. die pootjes zijn zo leuk!!
moet het bruidje maar weer een nieuwe gom zoeken.
Wat een enige bruid heeft de gom gekregen, toppie!! Wat een gestress trouwens voor je op de lokatie was, kan me voorstellen dat je bibberhanden had! (wat overigens niet te zien is)
Gelukkig heeft Nathalie het nu toch te druk met taart eten voor haar verjaardag!
Hhaha, wat een dotten zijn het zeg! Vind die parelketting bij har zooo leuk!
Die pootjes.... ik zie niks van je bibbertitus. Vind ze erg leuk!
Ze zijn een leuk stel. En als de gom zo snel in stukken werd gehakt, dan ga ik me daar toch dingen bij afvragen.... 
Ik had de bruidegom al gezien toen ie nog in zijn eentje was en die was al leuk! Maar met de bruid samen is ie super!
Mooie taart trouwens met dat wit en groen.
Die zijn gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar zijn ze dan... ze zitten er prachtig bij hoor...!!
Vind de taart trouwens schitterend... die 'golf'-rand... de kleur!
Mooi...
echt leuk zeg!!!
Hij is super!! Wat een leuke taart en mooi ook! 
Wel zonde dat ze je gommetje meteen onthoofdden... Dat doe je toch niet waar de maakster bij is.... 
Ik vind ze helemaal super.een geweldig mooie taart. Zonde dat ze het bruidspaar niet wilde bewaren. Ennehhh.... ik wil geen zeur zijn hoor maar zit het & teken niet verkeerd om? in spiegelbeeld?
Ze zijn hartstikke leuk en zitten op een prachtige taart!
Geboetseerde figuurtjes worden door mijn familie ook altijd in stukken gehakt.... (bleghhh... zit je dan met zo'n enorme homp marsepein op je bordje
)
Ennehhh.... ik wil geen zeur zijn hoor maar zit het & teken niet verkeerd om? in spiegelbeeld?
Oh, dat zou zomaar kunnen 
Niet gemerkt dat-ie is omgedraaid bij het dusten...
Nouw...nah....hebben ze gom opgegeten???? De barbaren! En hier zit ie nog zo lief!!!
Compleet met schattige beentjes overigens!
Hartstikke mooie en leuke taart ook, de kleuren vind ik súper!!
ers schreef:Ennehhh.... ik wil geen zeur zijn hoor maar zit het & teken niet verkeerd om? in spiegelbeeld?
Oh, dat zou zomaar kunnen
Niet gemerkt dat-ie is omgedraaid bij het dusten...
ik bedoelde het niet rot hoor, Want het is en blijft een super taart. Maar het viel me gewoon op.
So sweeeeeeeeeeet!!!
Ik had je al gezegd dat ik het een prachtig plaatje vond! Echt super!!!
(de titel slaat trouwens op het feit dat Nathalie de foto al in de galerie wilde zetten, maar ik de taart niet gepost had
)

Nu alleen nog de tijd vinden om de galerie bij te werken 
[quote=Jos
Jaaaaa!!! Leuk!!! 
Het is fijn als je niet weet hoe het aangesneden wordt in sommige gevallen denk ik.....! Deze giraffen zou ik dus zelf wel bewaard hebben,alhoewel het wel druk wordt onder een stolp als je ze zelf bakt
mooie taart.
een mooie taart met een lief en gezellig koppel erop!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Om Nathalie voor te zijn ;-) Girafjes op de taart