1 Laatst bewerkt door mirandadegroot1978 (29-06-2008 14:21)

Onderwerp: problemen met Soeziemix?

hebben jullie wel eens problemen gehad met de biscuitmix van Soezie. ik heb laatst een pak gekocht en wilde hem net uitproberen. eerst werd het kruimelig, toen een soort deegbal en daarna begon er een beetje rook uit m'n mixer (Kenwood) te komen. toen ben ik maar gestopt en heb alles weggegooid. het leek wel kauwgum. het was bijna niet uit de kom te krijgen. was bang dat m'n mixer zou doorbranden als ik door zou gaan.

Groetjes Miranda

2

Re: problemen met Soeziemix?

Mmm, dit klinkt me niet bekend in de oren...
Ik heb weleens soezie gebruikt. Even wat stomme vragen misschien hoor: heb je wel echt een pak biscuitmix? Heb je de hoeveelheden op het pak gebruikt? Niet toevallig een rekenfout gemaakt?
Klinkt echt niet goed, misschien nog een keer proberen en anders zou ik met de rest teruggaan naar de winkel of opsturen naar Soezie!

Mijn website: Presentaart

ik heb echt een pak biscuitmix

http://www.soezie.com/Default.aspx?tabid=1157 deze heb ik gekocht. ik heb de mix, 4 eieren en 1 eetlepel water in de kom gedaan en toen de mixer aangezet. dit stond zo op de verpakking. nog een keer proberen durf ik niet met deze mix en met de rest teruggaan naar de winkel gaat, want het ligt al in de container. ik kan wel een mailtje sturen naar Soezie misschien.

't was wel even schrikken hoor. ik dacht dat m'n mixer zou doorbranden.

Groetjes Miranda

4

je hebt de mix 4 eieren en 1 el water in de kom gedaan.
je hebt toch niet het hele pak erin gedaan he? da's 1 kilo, en met 4 eieren en 1 el water hoef je maar 250 gram te gebruiken, hoe meer je gebruikt, hoe dikker het wordt...

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

5 Laatst bewerkt door mirandadegroot1978 (29-06-2008 15:17)

dan is dat het dus geweest. stom van me :O, maar ik heb niet gekeken hoeveel mix erin zat. ik vond 1 el water ook al zo weinig.

Groetjes Miranda

6

Zie je, toch de verhoudingen ;) Daarom had ik het over nog een keer proberen en 'de rest', want normaal gesproken moet je er wel meerdere taarten mee kunnen maken :D
Volgende keer beter! Je weet in ieder geval waar het door komt! :)

Mijn website: Presentaart

dat snap ik nu. ik hoop dat ik er op tijd bij was en m'n Kennie niet doorgebrand is. ik ruik igg geen rooklucht en heb hem op tijd uitgezet. ik ga het nog een keer proberen en dan met de juiste verhoudingen :Y ik weet nu dat zo'n pak voor 4 taarten is. gewoon goed lezen de volgende keer  :rolleyes:

Groetjes Miranda

8

Bij ons in Belgi

Raar dat ze in 2 landen verschillende verhoudingen op de verpakking zetten. maar ik ga het binnenkort weer proberen en dan met de verhoudingen die hier op de verpakking staan. bedankt voor het meedenken allemaal.

Groetjes Miranda

Is 1 eetlepel water wel genoeg voor de normale hoeveelheid mix en 4 eieren?

Groetjes Miranda

11

ik gebruik zelfs helemaal geen water, en dat gaat prima! (Als je maar niet teveel biscuitmix gebruikt ;) )

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

dan moet het genoeg zijn. en ik zal de volgende niet teveel biscuitmix gebruiken. ik hou me precies aan de beschrijving ;)

Groetjes Miranda

13

vroeger stond er in nederland ook de andere verhoudingen op de verpakking.
we hebben toen hier nieuwe verpakking gekregen en met daarop nieuwe verhouding.
ik nam aan dat de mix dan ook iets veranderd was.

Ik heb vanochtend meteen maar een nieuw pak mix gehaald. Wilde 't toch nog een keer proberen en weten of m'n mixer het nog deed. Gelukkig doet ie het nog. Ik heb een klein biscuit van 16 cm gebakken en nog 4 kleine in de mini Blandavormpjes. Het biscuit is ook harstikke hoog (voor mij dan). 7 cm! :) Dat haal ik met mijn eigen recept (hier van de site) normaal niet, dus ik ga hem toch maar vaker gebruiken. :Y

Groetjes Miranda

15

waar kun je dit kopen? gewoon in de supermarkt?

nee, ze verkopen het bij de winkels van Boerenbond en Welkoop. En ook nog op andere punten. kijk anders even op de site (www.soezie.com). daar kun je kijken welk verkooppunt er bij jouw in de buurt zit.

Groetjes Miranda

17

miranda, bedankt. ik had nog nooit van welkoop gehoord, maar er zitten er best veel in de buurt.

een goede reden om er langs te gaan toch? ze hebben een flink assortiment van Soezie. op de site zie je bij producten wat ze allemaal hebben.

Groetjes Miranda

19 Laatst bewerkt door MarielleM1978 (01-07-2008 22:05)

Dus je mixer doet het gelukkig nog! :D

Groetjes,
Mari

20

chantal1980 schreef:

miranda, bedankt. ik had nog nooit van welkoop gehoord, maar er zitten er best veel in de buurt.

Ow ja?
*gaat ook even kijken*

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

21

Da's waar. Zwaagdijk-oost, Andijk enz. Valt nog mee qua afstand.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

22

Bij Aveve is de mix ook te koop.

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.

MarielleM1978 schreef:

Dus je mixer doet het gelukkig nog! :D

Groetjes,
Mari

Groetjes Miranda

ze verkopen de mix bij meerdere winkels, maar ik haal de spullen van Soezie altijd bij de Boerenbond. die zit hier in de buurt.

Groetjes Miranda

25

Hallo, ik heb een vraagje voor wie de biscuitmix van Aveve gebruikt: welke hoeveelheid neem je best voor een rechthoekig bakblik van 23 x 33 cm (9 x 13 inch)?

Op het pakje staat de hoeveelheid voor een springvorm van 26 cm doorsnede, maar ik ben niet zo goed in omrekenen naar een rechthoek... :o ;)

Berichten [ 1 tot 25 van 27 ]

Pagina's 1 2 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » problemen met Soeziemix?