Onderwerp: Nummer 5 en 6 combi !!!! En nu kan ik ff geen taart meer zien!!!
deze ging ook al niet van een leien dakje.Het was eigenlijk de bedoeling om een mokka taart te maken en een botercreme maar ik heb hem maar gestapeld en gevuld met mokka slagroom.Het was ook veel te warm binnen en ik had warme handen dus na een paar keer spuiten was de creme net dunne vla
Ik had te weinig botercreme voor de bovenste en dus heeft deze dunne plekken. Ik heb nog steeds geen workshop spuiten gevolgd , dus moet ik alles van internet halen. Maar volgende keer weer beter en netter. hier komt hij. Gevuld met mokka slagroom en bebogeen en afgesmeerd met botercreme
. En normaal moet ik werken op vrijdag en zaterdag maar nu was ik vrijdag vrij. anders had het helemaal niet gegaan. en zaterdagochtend heb ik wel eerst gewerkt en daarna begonnen aan het schip om 1300 uur en die was om 1800 uur pas af. en vandaag deze laatste. Ik hou het voortaan maar op 1 of 2 taarten per week..........................zegt ze 

En dat vind ik eigenlijk nog steeds het allerbelangrijkste! En volgens mij wordt de volgende helemaal perfect!