1

Onderwerp: Weer een spoedje (houdbaarheid)

Ik heb een hele tijd geleden royal muffin mix gekocht van de shop. Nu heb ik eindelijk een gelegenheid om het te maken, zie ik op de verpakking dat het houdbaar is tot mei 2008. Kan ik het nog gebruiken of alles weg gooien? Het is in poedervorm dus dat is toch heel lang houdbaar? WIE KAN MIJ HELPEN. Ik was van plan om het zo te gaan bakken. Bij voorbaat dank.
greetings,

sher

2

Re: Weer een spoedje (houdbaarheid)

wat mij persoonlijk betreft zou ik het nog gebruiken. Zodra er geen rarig heden aan de buitenkant te zien zijn is het meel gewoon nog goed en als je gebakken hebt proef je er een. Er kan weinig bederven volgens mij. het is ook een tenminste houdbaar tot datum, dat wil niet zeggen dat het na die datum niet meer goed zou zijn, allen garanderen ze dat dan niet meer

3

Het meel ziet er nog heel goed uit. De verpakking is niet open geweest. Ik probeer het uit ja. Dank je!!

4

als de meel er goed uitziet, gewoon gebruiken hoor.
het is iets van 1,5 jaar houdbaar, dan kan dat maandje er ook nog wel bij.

wel had ik zelf een tijdje terug gewone cakemeel wat een maandje over datum was. het doosjes was nog nooit open geweest. toen ik het open wilde maken kreeg ik het bijna niet open omdat het zo vastgeplakt zat. toen zei ik nog, daar kan dus niks mee gebeurd zijn!

gooi ik het in de beslagkom... lopen er allemaal beestjes in! getver de getver, het kriebelde gelijk overal. dus wel heel goed kijken.