Onderwerp: Caravan
Pfoei....dit viel nog niet mee en al helemaal gister niet. Dag na mijn verjaardag en te veel wijn gedronken. Ik kon niet zo goed denken gister.
Ik heb hem in mijn grote vierkante bakblik gebakken en door midden gesneden. Achteraf was denk ik in cake blikken beter geweest en een wat steviger vulling....
De vulling is zwitserse room en aardbei jam. En tussen de 2 helften biscuit heb ik ook stuk karton, wel ingewikkeld in vershoudfolie, geplaatst. D8, misschien wel zo handig met snijden.................
Ik durfde vanochtend niet te kijken of ie nog rechtop stond want hij is behoorlijk gaan hangen.......en echte details had ik gisteravond ook geen zin meer in, ben er tot 12 uur mee bezig geweest en de fut ook niet meer om in de parade te plaatsen.
Maar hij werd opgehaald met ooohsss en aaahhss wat moooooiiii....
Ik heb hem wel voor een zacht prijsje mee gegeven, 25 eurietjes. En zonet kreeg ik nog een sms dat de ontvanger de hand voor de mond sloeg toen ie um zag, zo onder de indruk. Nah...voor mij was dit 1 groot leerproject.
Kijk en huiverrrrr.......
deze kant is zo gek nog niet
maar aan de voorkant is wel te zien hoe erg ie is ingezakt
Meer foto's heb ik ook niet in mijn album geplaatst want eigenlijk wil ik um zo snel mogelijk vergeten. En ik ben ook blij dat het vandaag zaterdag is met plaatsen, dan is ie snel weer uit de picture.
https://www.facebook.com/mariannesgebaksels

(sorry) maar vind de caravan onwijs gaaf.