Onderwerp: Taartenparade juni
Ook ik zal nog wat taarten laten zien van juni. Er komt nu toch alleen nog maar een Ajakkes taart bij, dus die hoeven jullie niet te zien 
Als eerste de verjaardagstaart voor de juffen. 
De verjaardagstaart voor Liesl. Haar lievelingskleur is groen en het moest met bloemen. Dus zo maar gedaan. Ondanks dat het geen natuurlijke kleur is voor bloemen, vind ik hem wel erg leuk geworden.
Mijn eerste taart voor iemand die ik niet kende. Ze had via via van me gehoord. Ik vind het toch een hele eer om te bakken, zeker voor iemand die ik niet ken....
Voor onze kleine man. Die hebben we gedwongen om nog 10 zwemlessen af te maken zo voor de zomervakantie. Hij wilde niet, hij vond het nix. Maar hij mocht nog wel ff afzwemmen. Dit was op de zaterdag dat Nederland tegen Rusland moest voetballen (wat was Nick ontroostbaar)....
En ik ben eindelijk tante!!! Hoera. Van de kleine Bryan. Wat een geluk toch weer zo een klein ding! (naar idee van Glitter)
De taart van Liesl is gevuld met witte -ik weet het merk ff niet meer- praline mousse (veel lekkerder dan toblerone).
De taart van Nick is gevuld met slagroom en aardbeien.
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

die ajakkes taart hoeven we niet te zien 
uit.