1

Onderwerp: Goeie spuitzak met mondjes

Hoi!

Ik heb dinsdag de Royal Icing workshop gedaan bij Lonnes en ik ben super enthousiast geworden over het spuiten! Ik heb gisteren een dino taart gemaakt voor mijn neefje en meteen de spuitzak geprobeerd die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Het blijkt een lomp groot ding van de blokker te zijn en het kleinste mondje wat erbij zit is 6 mm!
Daar kun je dus geen bloemen mee spuiten :-(

Nu wil ik graag een goeie spuitzak kopen met kleine mondjes maar heb geen tijd meer om het bij de webshop te bestellen. Weet iemand een winkel (wellicht in Utrecht) waar je een goeie zak enzo kan kopen?
Of is het de moeite waard om dit restje icing weg te gooien en toch bij de webshop te bestellen?

Groetjes!
Joyce

-*- Ieder moment is een taartmoment... -*- www.joyceschut.nl -*-

Re: Goeie spuitzak met mondjes

In Utrecht zit de tafel van 18, een leuke winkel waar ze eigen gemaakte taarten en bakspullen verkopen.

Groetjes,
Mari

jaja tafel van 18!! ben ik vandaag nog geweest!
weet niet of ze daar weggooi spuitzakken hebben, maar ze hebben wel spuitmondje met klein tuutje, zowel van wilton als van onbekend merk (voor mij dan)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Je moet dan wel even op de prijs letten, want in de webshop zijn ze wel goedkoop hoor. Heb de setjes wel eens minstens 10 euro elders duurder gezien en dat is toch een dure aankoop voor een beetje icing. ;)

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

wat betreft de spuitmondjes... ik heb vandaag een setje van 4 spuitmondje gekocht van Wilton. Eigenlijk voor op de kant en klare tubes, maar kunnen natuurlijk ook in de spuitzak eventueel met een adapter ertussen. 4 mondjes, (1voor lijntjes, 1 voor blaadjes, 1 voor bloemetjes en 1 voor rozenblaadjes. Het setje was 5 euro. ze zijn van plastic trouwens. en passen op de wilton adapter van de webshop, die van 1,25.

groetjes Tirza     

6

De tafel van 18 ken ik inderdaad wel, maar of ze spuitzakken hadden... Ik ga toch straks maar nog even kijken! ;-)
Anders bestel ik op de webshop, icing is (luchtdicht) best lang houdbaar toch?!

-*- Ieder moment is een taartmoment... -*- www.joyceschut.nl -*-

hmmz wilde net even gaan kijken op de zak die ik 2 weken geleden had besteld, maar er staat geen datum op :think:
Ik bestel 1 kilo en die gaat er sneller door dan je verwacht hoor

groetjes Tirza