1

Onderwerp: taart voor woensdag erg warm !

Dinsdag eind van de middag moet ik een taart leveren die voor iemand is die woensdag jarig is ,
nu word het vanaf maandag erg warm, dus rot weer om met marsepein te werken!

kan ik het maken om morgen de taart al helemaal te maken ( ook bekleden dus)en dan in te vriezen en hem er maandag avond uit te halen , dan is hij dus dinsdagavond dooi en droog hoop ik.

wat zouden jullie doen ?
zouden jullie melden aan de koper dat je hem al eerder gemaakt hebt en ingevroren hebt ?

Groetjes

2

Re: taart voor woensdag erg warm !

Het ligt eraan of ze hem gelijk opeten of dat ze hem zelf nog willen bewaren en invriezen.......Eten ze hem gelijk op dan maakt het naar mijn idee niet zoveel uit; dan zou ik het verder niet vermelden. Het ligt er natuurlijk wel aan welke vulling je in de taart stopt ;)
groetjes

3

ilona32 schreef:

Het ligt eraan of ze hem gelijk opeten of dat ze hem zelf nog willen bewaren en invriezen.......Eten ze hem gelijk op dan maakt het naar mijn idee niet zoveel uit; dan zou ik het verder niet vermelden. Het ligt er natuurlijk wel aan welke vulling je in de taart stopt ;)
groetjes

hij wordt woensdag opgegeten en de vulling is botercreme met aardbeienjam

4

Ik heb net mijn kant en klare taart uit de vriezer gehaald voor morgen-middag. Uit eigen ervaring weet ik dat hij dan lekker vers smaakt en dat het niets uitmaakt met een net klaar gemaakte taart zolang hij maar op temperatuur is. Ik heb de mijne gevuld met botercreme en lemon curt maar weet ook dat het prima gaat met aardbeienjam.
Groetjes maar weer