Onderwerp: Zwanger madammeke

Hoi iedereen,

Bij ons op de personeelsdienst is er een collega zwanger, en dat was voor haar niet zo simpel.  Ze moest ook een vruchtwaterpunctie laten uitvoeren.  Daar heeft ze net het nieuws van gekregen dat alles in orde is, dus nu kan ze eindelijk beginnen genieten van haar zwangerschap.  En na die bange momenten van afwachten, verdiende ze wel een taartje, vond ik.
Dus heb ik deze taart gemaakt, geïnspireerd op een taart van de Pink Cake Box.  Het origineel is oneindig veel mooier, maar ik ben toch redelijk tevreden.
Boetseren zit nog niet echt in mijn vingers, daarom zal ik blij zijn dat ik de 30ste juli bij Wendy een workshop boetseren mag gaan volgen.
Wendy, ik hoop dat jij me wat tips kan bijbrengen zodat ik wat fijner kan leren werken, want mijn popje ziet er niet 'zwanger' uit, maar gewoon 'dik'.  Maar mijn collega was er toch heel erg blij mee.

Tips van jullie zijn natuurlijk altijd welkom.

Groetjes,
Peggy

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UDJBYKPL.jpg

Re: Zwanger madammeke

Hoi,

Ik heb geen tips, maar ik vind je taart gewoon heel erg leuk!
Groetjes Saskia

3

leuk zeg en lief van je

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

4

die is leuk!!

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

5

Zeker een zwanger madammeke,maar wel erg leuk.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

6

En toch is het een dotje!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

Lief taartje!

8

Ach, wat schattig!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

9

Ze is leuk! Dat verdiend zeker een taartje, vruchtwaterpunctie is zo spannend een paar weken. Nou kan ze eindelijk verder met plannen maken en dromen over haar kindje.

10

Wat en gedaan!En lief van je!

11

Lief taartje is hoor!
En aan hoe ze haar handen houd zie je toch dat het om een zwanger vrouwtje gaat :Y

12

Leuk!!!Ze is heel knap!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

13

Hartstikke leuk, joh! Wat fijn voor je collega!

14

Ooow wat heerlijk voor je collega. Je taart is een plaatje. Echt heel leuk.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

15

Ze is lief. Ik zie niet wat er niet goed aan is. Leuk zo die handjes op haar buik!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!