Re: Oma 90 Jaar!
Wauw, ik krijg er tranen van in mijn ogen, die foto met je oma erop. Ik heb begin dit jaar een taart gemaakt voor mijn oma die 90 werd en nu is ze er niet meer.....
Ik vind je taart en vooral de foto met je oma erop SUPER!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oma 90 Jaar!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw, ik krijg er tranen van in mijn ogen, die foto met je oma erop. Ik heb begin dit jaar een taart gemaakt voor mijn oma die 90 werd en nu is ze er niet meer.....
Ik vind je taart en vooral de foto met je oma erop SUPER!!!!
Wat een prachtige taart heb je voor oma gemaakt!!
Wat staat ze ook mooi op de foto en je ziet echt niet dat ze al 90 is!!
wat een mooie taart zeg en van harte met je oma , ook een hele mooie leeftijd alweer .
Gefeliciteerd met de verjaardag van je oma. En wat een machtig mooie taart is het geworden zeg. Dat wit staat nu ook bij mij op het verlanglijstje, want ik vind het heel erg goed gelukt.
En wat een lieve oma heb je zeg, ze ziet er echt heel erg lief en blij uit.
Heel erg mooi en gefeliciteerd met oma!!
Zo hee echt een prachtige taart! Echt heel mooi en dat je oma al 90 is geworden..dat zou je echt niet zeggen!!! Gefeliciteerd!!!!
Wat en prachtige taart voor een prachtige oma zeg! Zo leuk om haar blije gezicht te zien.
Dubbel gefeliciteerd, met zo'n lieve oma, en een prachtige taart. 
Wat een prachtige taart!
Leuke foto ook met je oma erop !(ze ziet er nog lang niet uit als een 90-jarige oma!)
Alsnog proficiat
Schitterend!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een prachtige compositie heb je ervan gemaakt. Die bloemen, de letters: echt heel stijlvol voor een dame op leeftijd. Erg leuk ook die foto met je oma erbij.
Wat een prachtige taart voor je oma,ze is er ook echt heel blij mee,en wat ziet ze er goed uit,geweldig!
Gefeliciteerd met oma.
ziet er goed uit zeg!!! Ik ben zelf volgende week aan de beurt dan wordt mijn oma 90 en ik ben al wat ideetjes aan het op doen! Maar deze is echt mooi
Hij is heel mooi en bedankt voor de tip van het wit spul!!!
Prachtig!! Ik kan me heel goed voorstellen dat oma de taart niet wilde snijden.
90 jaar! Wauw. Volgens mij heb je echt een gave oma! Schitterende taart.
Ik hoop dat ik ook ooit nog zo'n taart mag maken voor O. Ze is nu 83, schiet al op 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oma 90 Jaar!