Onderwerp: Snel bedankje
Nog snel even een bedankje voor de opa en oma van een vriendin in elkaar geflanst... K had geen inspiratie, maar het resultaat valt me niks tegen! Eerste keer de mini lettertappits gebruikt... daar moet ik nog
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Snel bedankje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nog snel even een bedankje voor de opa en oma van een vriendin in elkaar geflanst... K had geen inspiratie, maar het resultaat valt me niks tegen! Eerste keer de mini lettertappits gebruikt... daar moet ik nog
Nou zeg ziet er toch keurig uit. Wou dat ik zulke bedankjes kreeg.
Mooi hoor en wat een leuke letters! Waar halen jullie die letters vandaan? Uit de webshop hier?
Mooie cakejes hoor, die mini tappits zijn ook leuk wist eigenlijk niet eens dat die er waren! Lijkt me wel een gefrot
ja heel leuk
die kleine tappits wil ik ook wel
Ojee, mini tappits. Dat gaat nog lastiger worden denk ik... Maar wat zijn ze leuk!
Amai, snel,snel zeg je wat gaat dat geven als je je inspant!!!Erg mooi!!!
Heel leuk zeg vooral je vorm van het uitgestoken marsepein, tis net glazuur wat er af gaat druppen......echt leuk!
Ik keek naar de foto en naar de letters en ik dacht wat een enorme hap moet dat zijn! Maar zijn mini letters dus haha. Leuk hoor
Leuke bedanktjes!!
Zien er goed uit hoor!Leuke maniet om iemand te bedanken.
Zien er hartstikke leuk uit! Ook je lettertjes, hoor!
Heel leuk, en inderdaad, ik vind het ook een heel leuk idee, die "bloem" vorm op de cc's, zo lijkt het inderdaad of er wat marsepein afloopt. Ga ik ook eens proberen!
Mooie snelle zijn het
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Snel bedankje