Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Schaapjes tellen ...
Pagina's 1
schattige schaapjes!!!
heel leuk gemaakt
Ze zijn enig en ze passen perfect bij de taart!!
Wat een schattige schaapjes! Passen perfect bij het taartje
Wauw wat een werk. Past indd goed bij de taart. Netjes gedaan.
Leuke schaapjes hoor, wat een werk zal dat geweest zijn.
Aaah wat een schattige schaapjes!! Ziet er heel leuk uit! Ben je vast wel even zoet mee geweest?
Ach...wat een dotjes...heel leuk hoor
Leuk zijn ze, joh!
Wat een leuke schaapjes, word er helemaal vrolijk van
Ben ze maar niet gaan tellen
jammer dat het plaatje zo klein is, maar 'van een afstand' zien ze er geweldig uit! Echt mooi gedaan! Best nog wel wat werk, volgens mij!
jammer dat het plaatje zo klein is, maar 'van een afstand' zien ze er geweldig uit! Echt mooi gedaan! Best nog wel wat werk, volgens mij!
Je moet gewoon op de foto klikken en dan opent hij in een groter scherm
Bedankt voor de leuke reacties
O ze zijn geweldig (schattig) en misschien een beetje raar maar wat is Meli-choco......ik geloof niet dat ik het ken?????
ooh geweldig! Zie die schatjes nou allemaal bij elkaar! Ik vond je taart al zo leuk. maar zo'n doos vol is helemaal geweldig!
ooo wat een lekkere wollige:lol:
O ze zijn geweldig (schattig) en misschien een beetje raar maar wat is Meli-choco......ik geloof niet dat ik het ken?????
Melichoco is Belgische choco (Meli is een bedrijf dat gekend is voor zijn honing), gemaakt met honing, ietsje stroperig dan gewone choco en naar mijn bescheiden mening veel lekkerder.
http://www.meli.be/products/default.asp … e&id=2
Groetjes
Quinty
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Schaapjes tellen ...