Onderwerp: Voorbeeldtaartje voor een communie(echt waar!)haha
Toen ik laatst een taart maakte voor bij mijn man op het werk,vroeg een collega of ik dat voor anderen ook maakte ."Tuurlijk", zei mijn man .Hij vond de taart namelijk heerlijk.
"Zou ze dan eens een voorbeeld kunnen maken voor mijn kleindochter die volgend jaar de communie doet,zodat mijn dochter eens kan kijken wat ze zich erbij voor moet stellen en kan proeven hoe een fondanttaart smaakt"??
Vandaar dat ik deze taart gemaakt heb.Gewoon een leuke strikkentaart in een zomerse kleur.Aqua met wit.
Ik had alleen de strik verkeerd gemaakt.De onderste laag hoort uit 6 lussen te bestaan maar ik heb er maar 5 gebruikt .Vandaar dat ik 1 lus overhield en die extra in de kruin heb geplakt.Vond het toch wel een geslaagde strik zo.
Hij is gevult met zwiterse room met daarop een laagje aarbeienvlaaivulling en de andere laag is aarbeienbavarois.Taartje is 18 cm.
Bedankt voor het kijken.

En eentje van bovenaf genomen.
Eventuele tips zijn altijd welkom natuurlijk!
Trouwens een dikke pluim voor jullie allemaal.Jullie maken geweldige taarten.Het zijn er zoveeeeeeeeel dat het me niet lukt om op elke taart te reageren.Ik zie ze niet allemaal ......maar wel veel