Onderwerp: Dora again

Hoi iedereen,

Jongens, ik wist niet dat iemand zoooo moe kon zijn.  Gisterenavond tot 2 uur 's nachts bezig geweest met een taart en cupcakes.  En ze waren nog geen eens zo moeilijk of uitgebreid hoor, gewoon mijn eigen stomme schuld.  Te laat begonnen.  Als je om half 10 's avonds nog moet beginnen met vullen en afsmeren en als je dan nog voor 15 cupcakes letters moet tappen, tja, dan wordt het nachtwerk he.
De foto's van die dingen heb ik zelfs nog niet kunnen posten, dat komt morgen ofzo wel.
Maar dit taartje mocht ik dit weekend maken voor een 1-eiïge tweeling.  Hun lievelingskleuren waren blauw en oranje, dus heb ik hun namen maar op blauwe en oranje sterren gezet.  Ik had dit keer echt heel veel moeite met de oogjes en het neusje van Dora.

Tips en opmerkingen zijn altijd welkom.
alvast bedankt voor het kijken.

groetjes,
Peggy

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JPGOYO6Z.jpg

2

Re: Dora again

En toch blijft ie heel erg leuk!!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

Ziet er leuk uit. Ja, moeilijk, he, die oogjes, ze zijn heel bepalend voor je taartje door de uitdrukking die ze krijgen.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

4

Nou allemachtig meid wat zul je dan indd moe zijn.

Maar dora ziet er lief uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

H

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

Wat een leukerd, joh!

7

Een leuke Dora is dit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

leuk gedaan!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

9

Een lieve dora :Y Tja ik geloof dat de oogjes altijd heel lastig zijn.. (ben zelf nog niet aan puzzelen begonnen dus ik kan er niet over mee praten)

10

Een hele leuke dora taart,begin altijd op tijd,alles al voorgekleurd,soms al dingen geboetseerd,botercreme al gemaakt,en dan lekker op een avond de taart in elkaar freubelen.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

11

ik vind m erg leuk geworden... :Y

12

leuk zeg

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

13

Hij is super lief!!!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!