1

Onderwerp: Moeilijk hoor, taart maken

Na de 1e taart voor mijn zoon waar ik best trots op was, vol goede moed begonnen aan de taart voor mijn eigen verjaardag. Viel dat ff tegen, misschien toch een beetje te hoog gegrepen, gelijk roosjes en bloemetjes en een strik.
Aardbeienmousse zo erg mislukt dat ik hem weg heb gegooid. En op chocolade fondant moeten ze een grote oranje sticker plakken; Niet voor beginners. Wat een lastig spul. Maar nu hij af is lijkt het nog wel ergens op.
Vullig: 1e laag botercreme met oreo's en stukjes verse aardbei.
          2e laag helaas geen aardbeienmousse maar bij gebrek aan beter                  frambozenjam.
Opbouwende kritieken of tips zijn natuurlijk altijd welkom.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UZ8TWCUJ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BZDORZ7E.jpg

2

Re: Moeilijk hoor, taart maken

Nou, kritiek is niet nodig hoor. Hij ziet er prachtig uit en van je tegenslagen is absoluut niets te zien!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

3

HIj is prachtig joh! En moeilijk is het zeker, maar dat weet iedereen toch!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

4

Die ziet er mooi uit!!

Je hart fluitsert, luister goed!

5

Die chocofondant heb ik ook liggen maar doe ik tot nu toe alleen nog maar kleine decoraties mee. Erg stug spul dus een volledige taart durf ik ook niet aan. Ganache is 1 van mijn grote favo's, misschien ideetje voor de volgende keer. Verder ziet jouw taart dr super feestelijk uit!!!
...maarre........................net niet de leeftijd op de foto te zien...................bewust?

6

Ik vind de taart er goed uit zien! Tweede taart en dan al zo veel verschillende moeilijke dingen.
Ik had de chocofondant gemengd met marsepijn, werd het iets minder stug van.
Dat van die oranje sticker herken ik ook zo!!!!!!!!

7

ziet er erg mooi uit!

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

8

Ik kan er niet aan afzien dat je er moeite mee gehad heb hoor. Ziet er geweldig uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Maar dit ziet er toch goed uit voor een 2e taart?

10

Ik denk hier een ramp van een taart te zien, maar nee hoor, het is een hele mooie taart!!

Gefeliciteerd nog met je verjaardag!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

lekker en mooie kleuren!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

12

ik vind hem erg mooi

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

13

Nee, de leeftijd staat er niet expres niet op. 34. En ik ben nog vergeten te vertellen dat ik niet alleen ruzie had met de letter tappits. Ik heb er 1 gewoon finaal door de midden gebroken. Pats, kapot.

14

Het ziet er absoluut niet uit als je 2e taart!!
En van de tegenslagen is inderdaad ook niet veel te zien hoor :)
Een hele mooie taart geworden, zeker een om trots op te zijn!

Hij ziet er erg mooi uit. Helemaal niet mislukt.

Groetjes Miranda

16

mooie combi dat roze en bruin....

en lekker blijven kneden die choco fondant, hahahaha!

Wauw, da's een hele mooie 2de taart hoor.  Absoluut niks te zien van alle moeilijkheden onderweg.
Ik doe ook altijd marsepein onder die chocofondant, dat werkt een stuk makkelijker en is ook lekkerder.
We gaan van jou nog mooie dingen te zien krijgen, daar ben ik zeker van.

18

Erg mooie taart; wat is er mis mee??? Mischien ging het allemaal niet zo vlot maar het eindresultaat is toch zeer mooi!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

19

Waar is die rampzalige 2e taart dan?..........zie niets......
Zie alleen een leuke taart met een heleboel pittige ;) dingen erop en een leuke kleurencombi.

Gerrit schreef:

Nee, de leeftijd staat er niet expres niet op. 34. En ik ben nog vergeten te vertellen dat ik niet alleen ruzie had met de letter tappits. Ik heb er 1 gewoon finaal door de midden gebroken. Pats, kapot.

Mmmm jammer dat het de funky tapits zijn, mijn rechte lettertapit is gebroken, dan hadden we kunnen ruilen.
Mijn dochter heette vlak voor haar verjaardag ineens Fuck ipv Puck :D

Alles goed???? nee 3 fout

Mooi resultaat.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

21

Jee, wat mooi joh!
Misschien heb je het jezelf niet echt makkelijk gemaakt, maar het resultaat mag er zijn, hoor! Prachtig!
Dat chocofondant is ook niet mijn favoriet om mee te bekleden, maar het is zo mooi! Als je er marsepein door kneedt, wordt het wat soepeler (naar het schijnt....)

22

Nou...hij is mooi hoor...en van al je tegenslagen zie je niets van...helemaal top gedaan ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

23

Hij is MOOOOIIIIIIII

En ziet er eg lekker uit!

Groetjes, Mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

24

Nou, ik vind hem hartstikke goed gelukt hoor, maar voor jezelf ben je altijd kritischer.

25

ik vind m prachtig geworden hoor :Y