Re: Anne Geddis babybij voor Laura...
Ach gossie wat een scheetje.
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Anne Geddis babybij voor Laura...
Ach gossie wat een scheetje.
Jee wat mooi geboetseerd. Dat kleine neusje, de "kreukels"in de armpjes en beentjes. Echt heel mooi.
oww deze is mooier dan mooi!
zo schattig zeg
Wat een dot!
Wat een leukerd is geworden!! Superschattig!
Enorm leuk gedaan, en lachen zeg, aan de boterkoek met z'n allen. DAt horen we vaak h
Pff Karin wat ontzettend goed gedaan dit babietje!! 
o wat lieffffff
Ohhhh...wat prachtig!!!
Geweldig gemaakt hoor!! 
Wat een lief snoetje.praaaaaaaaaachtiiiiiiiiiiiiiggggggggggg!!!
dacht zelf ook gelijk aan een malletje. zo lief!!!!!!!!! voor mij de mooiste baby tot nu toe.
Wat schitterend zeg, prachtig gezichtje en ik ben dol op dit soort baby's in pakjes.
Heb er toevallig 1 in een workshop gedaan met een berenpakje en in mijn nieuwe lijst komen dit soort kindjes ook aan bod.
Zo zie je maar, toeval bestaat niet.
ha ha die workshop heb ik toevallig bij je gevolgd,was erg leuk.veel reacties op gehad!
dit baby-bijtje is ook erg leuk!!super mooi gemaakt!!
gaan we zeker onthouden!!
groetjes danielle
oow wat mooi zeg!
Deze is gewoon te lief!!!! Zaaalig, ik krijg gelijk terug babykriebels als ik dit zie.
Het gezichtje is prachtig, en alles is perfect afgewerkt.
Ik heb hem gelijk opgeslagen. Maar dat wordt dan wel eerst die workshop van Wendy volgen hoor.
Wát een schatje!!!!
aaaahhhh...wat een liefje is dit...je hebt jezelf weer overtroffen.....
oh........zo leuk........en zo mooi gemaakt.......
ontzettend lief!!!
Deze is gewoon te lief!!!! Zaaalig, ik krijg gelijk terug babykriebels als ik dit zie.
Het gezichtje is prachtig, en alles is perfect afgewerkt.
Ik heb hem gelijk opgeslagen. Maar dat wordt dan wel eerst die workshop van Wendy volgen hoor.
Bedankt voor jullie reacties allemaal.
Ik zat voorheen uren te priegelen op mijn gezichtjes tot dat ik Fances Mc Naughton het met een malletje zag doen bij I Love Cake.
Dat malletje heb ik bij haar stand gekocht en nu tover je de gezichtjes zo binnen no time.
Het gezichtje kleur geven vraagt wel wat concentratie en een beetje een vast hand maar is eigenlijk zo gepiept.
Bij thuiskomst van de beurs had ik het konijntje van haar demo geprobeerd en in redelijk korte tijd tover je de liefste baby's.

PRACHIG! Zo lief en zo leuk gemaakt! Echt een toptaart. En idnerdaad dat gezichtije is prachtig. Da tmalletje moet ik dus ook hebben dat snap je wel. Weet alleen niet waar. Iemand?
PRACHIG! Zo lief en zo leuk gemaakt! Echt een toptaart. En idnerdaad dat gezichtije is prachtig. Da tmalletje moet ik dus ook hebben dat snap je wel. Weet alleen niet waar. Iemand?
Vast wel bij de webshop of planet Cake...(er staat alleen 1994 Holly products op).
Geweldig lieve Anne Geddes baby!
Erg leuk zijn die van Frances ook h
Wat een snoepie!
En dat bijtje op de achtergrond, ook gewoon t
Helemaal geweldig, en wat lief!!!!!
Wat een snoepie!
En dat bijtje op de achtergrond, ook gewoon t
Groetjes Karin
www.passievoortaart.nl
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Anne Geddis babybij voor Laura...