1

Onderwerp: Oma 90 Jaar!

Na de tweede strijd met de aardbeien mousse is alles goed gekomen. :Y Met wat advies van de dames op het forum. Thnx nog voor de reacties. :thumb: De taart is precies geworden zoals ik in mijn hoofd had. Oma had gevraagd of ik voor taart wilde zorgen op haar verjaardag (24-6). Maar natuurlijk. En als je 90 wordt mag dat ook een hele mooie zijn. Oma was vol tranen en moest overgehaald worden om het mes erin te zetten. Voor het eerst marsepein wit gekleurd (veel vonden de fondant toch niet zo lekker) en is zeer goed bevallen. (met de XX-White van de webshop, voor wie het wil weten). Vulling, op verzoek van de job, aardbeienmousse en bbr en op die laag nog vers gesneden aardbeien.
Bedankt voor het kijken.
Groetjes Monique :+
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HUU7D7XC.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-APY63LPN.jpg

2

Re: Oma 90 Jaar!

Oh wat een leuke taart heb je gemaakt voor haar. Je hebt trouwens ook mooie bloemen en letters erop! Welke zijn dit (gekocht in de webshop hier?)?
En de vulling klinkt natuurlijk erg lekker jammie jammie.

Oma ziet er trouwens erg goed uit !!!!

3

Zo h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

wauw, die is prachtig. ik kan me wel voorstellen dat je oma hem niet aan wilde snijden :Y

Groetjes Miranda

5

oohhh, wat is dat een mooie taart geworden ......
en wat een vrolijke oma heb je zeg, wat een leuke foto.......

6

Prachtige taart en wat ziet je oma er gelukkig uit ze was vast erg blij met de taart!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

7

Esterke schreef:

Je hebt trouwens ook mooie bloemen en letters erop!

Dat zijn de funcky letter tapits...deze kun je hier in de shop kopen ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8

Het is een hele leuke taart geworden! Gelukkig is alles nog goed gekomen met de aardbeienmousse :)

9

Merci Do!
Even toevoegen aan mijn verlanglijstje..... haha

10

Wat een schitterend, prachtige bloementaart, zeg!
Deze heb ik nog nooit gezien op deze manier!
Ga ik zeker onthouden als dat mag....werkelijk een Plaatje!

En wat ziet je oma er nog goed uit!
Gefeliciteerd!

11

Esterke schreef:

Oh wat een leuke taart heb je gemaakt voor haar. Je hebt trouwens ook mooie bloemen en letters erop! Welke zijn dit (gekocht in de webshop hier?)?
En de vulling klinkt natuurlijk erg lekker jammie jammie.

Oma ziet er trouwens erg goed uit !!!!

De letters zijn inderdaad de Funky Tappits van de web shop maar de bloemen ook. Het zijn de zonnebloem/gerbera plungcutters. Maten 105mm (enkel gekocht) en de set van drie, 70-52-45mm. Ook op de webshop.

12

kids4co schreef:

Wat een schitterend, prachtige bloementaart, zeg!
Deze heb ik nog nooit gezien op deze manier!
Ga ik zeker onthouden als dat mag....werkelijk een Plaatje!

En wat ziet je oma er nog goed uit!
Gefeliciteerd!

Tuurlijk mag je hem onthouden

13 Laatst bewerkt door Linda-S (25-06-2008 20:55)

Mooi! Even een vraagje over die witte kleurstof... welke is het nou precies? want er staan er twee op: White white icing color en SK QFC XXtra white color paste.  De SK kleurpasta heb ik ook liggen, maar daar krijg ik geen mooi wit resultaat mee!
Gr. Linda

14

Bedankt Barselaartje,

ook de plungcutters heb ik toegevoegd aan mijn lange lange lijst met wensen.

15

Linda-S schreef:

Mooi! Even een vraagje over die witte kleurstof... welke is het nou precies? want er staan er twee op: White white icing color en SK QFC XXtra white color paste.  De SK kleurpasta heb ik ook liggen, maar daar krijg ik geen mooi wit resultaat mee!
Gr. Linda

Ik heb de SK XXtra white poeder. Werkt goed. Je kan het gebruiken om te schilderen maar ook om door tekneden. Dat heb ik , met goed resultaat, uitgeprobeerd.

16

Prachtige taart!En mooi wit geworden!
Hoeveel heb je ervoor gebruikt?Ik heb hem volgens mij ook maar werd niet zo mooi wit als jou taart.

17

Wat een pracht taart!

Gefeliciteerd met je oma!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

18

Ilseb schreef:

Prachtige taart!En mooi wit geworden!
Hoeveel heb je ervoor gebruikt?Ik heb hem volgens mij ook maar werd niet zo mooi wit als jou taart.

Op 500gram marsepein ongeveer een 1/4 potje. Maar dan is het ook Mega wit. Je kan iets minder doen als het voor de deco is.

19

Oh wat een mooie taart! En je vlinders, die zijn werklijk schitterend :Y

De foto van Oma ... die is formidabel :)

xxx

20

Heel mooi! Volgens mij vond oma hem ook prachtig, ze glundert helemaal op de foto.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

21

gefelicteerd met je oma!! mooie taart hoor!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

22

ooohhhh..................
De foto van 'Beppe' zegt ook genoeg!

23

Wat leuk om er een foto van je oma bij te doen. Ze vind hem mooi, kun je wel zien. En dat is hij ook.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

24

Ik vind het een hele geslaagde oma taart! En je wit is ook echt wit... Gaat hier ook op het verlanglijstje.

En je oma lijkt helemaal geen 90 jaar zeg!

25

Prachtig is ie! Echt een taart voor een jarige oma. Leuk ook de foto met de jarige job erbij!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !