1

Onderwerp: gewoon ff lekker oefenen, heerlijk!!!

en proberen een beetje mooie foto's te maken natuurlijk. :+ ik wil nog wel die workshop doen dus het is nog niet helemaal fantastisch. maar er moet eerst weer een zondag beschikbaar komen....
http://pic4.picturetrail.com/VOL716/2664216/19182236/322724506.jpg
http://pic4.picturetrail.com/VOL716/2664216/19182236/322725078.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: gewoon ff lekker oefenen, heerlijk!!!

owjee 2x deze mag weg gehaald worden... :+

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

3

jeetje wat een mooie taart!! geweldig dat wit met grijs! foto's zijn ook erg mooi , doet veel he als je een taart mooi op de foto krijgt ik maak meestal ook wel 20foto's om er 1 mooi genoeg te vinden voor op m'n site.

4

Wauw wat een mooie taart. Mooie kleurencombi ook! Ik vind de foto's ook erg chique. Knap gedaan!

5

Ja...daar is 'tie!
Wat een mooie taart zeg!
Leuk met die banen erover, en mooi op de foto gezet!

6

Nou hij is prachtig gemaakt hoor! heb je goed gedaan!

mooie taart

Groetjes Miranda

Nou Kwebbeltje....hij is schitterend... heel leuk met die kleuren zo en hij is ook zo strak!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

9

Zo dat heb je mooi op de foto gezet:thumb:

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

10

nou dames, dank jullie wel voor de complimenten. ik ben er zelf ook best wel tevreden over hoor. maar er zitten toch ook wel stukjes in die ik niet zo mooi vind en die nog beter kunnen. dat is weer het voordeel van foto's maken, daar zie je toch wel meer op dan in het echie, tenminste ik vaak wel. dan zie ik dingen die ik in het echt niet zag en denk ik. sjit... waarom heb ik dat net niet gezien, dan had ik er nog iets aan kunnen doen.... het grijs is overigens zilver gebrushed maar dat zie je op de fot weer niet zo goed, zal wel komen omdat ik geen flits gebruikt heb.

11

Mooie taart, mooie foto's!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

12

een prachtige taart.... :Y
en ook leuk zo die scheve foto,
vind je roosjes ook erg mooi......

13

Je hoeft heel niet op cursus. Heb je toch al schitterend op de foto gezet. Mooie taart zeg. Mooi die kleur.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

14

jolanda71 schreef:

Je hoeft heel niet op cursus. Heb je toch al schitterend op de foto gezet. Mooie taart zeg. Mooi die kleur.

jawel hoor, we streven naar perfectie toch?? :+

15

mooi hoor!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

16

mooie kleurencombi!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

17

Mooi hoor, oefenen hoef jij volgens mij niet meer hoor! En... wat was de vulling?? ;)

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

18 Laatst bewerkt door kwebbeltje (25-06-2008 18:13)

jawel vooral doorgaan met oefenen, want ik zie elke keer nog dingetjes aan mijn taarten die beter of mooier of netter kunnen.
ik was vanmorgen speciaal de Albert Hein-XL ingegaan op zoek naar lemoncurd en... jawel  en helemaal niet duur.... dus...die zit in het bovenste laagje en de onderste laag hoe kan het ook anders? vanillecreme, daar zijn we dol op.:+ beide taartjes met zelfde vulling dus.

Mooi plaatje!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

20

Een hele chique taart!!!Je kunt scheurtjes soms weg krijgen door er met cocosvet overheen te gaan en goed te wrijven!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

21

Ik vind hem prachtig!
Wel grappig,ik vind mijn taarten op de foto vaak mooier :)

22

heel erg mooi gedaan zeg :)
dat ziet eruit als een geslaagde oefensessie :)

23

Volgens mij oefen jij je onderhand suf :lol: :lol: :lol:, maar wel met uitstekend resultaat hoor! Deze is ook weer helemaal leuk. Best 'n chique kleurencombi. Heb jij trouwens een speciaal tooltje voor de bolletjesrand?

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

24

Een heel mooi taartje en ook mooi op de foto gezet :Y

25

Een hele mooie taart!
Gave kleuren ook :Y
En oefenen is ook niet verkeerd hoor.. hoop dat ik er ooit de tijd voor vind ;)