26

Re: Trots op mijn Oilily

eigenlijk is de how to heel erg makkelijk. je bekleed een taart met rood. dan pak je paars en rol je dun uit, maak je golvende lijn in aan de bovenkant en de onderkant gewoon strak en dat plak je tegen je taart aan. Met de sugar gun dunne lijntjes..... je krult een beetje hier en krult een beetje daar en plakt het vast op de scheidingslijn en wat witte stippen erop en voila klaar! En het ging echt zo makkelijk als hierboven beschreven.

Groet Corinne

27

Leuk taartje zeg!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

28

SSSSSSSSSSSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO LEUK!!!

Van dit soort taarten word ik altijd helemaal vrolijk, en hij is super mooi strak!!! Enne, is tie nou gebakken in je nieuwe keuken?????

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

29

En terecht trots......hij is prachtig!!!!!!!!!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

30

Ooh wat een leukerd!! Super vrolijk!

31

super mooi en strak, ook de strik met dat lijntje aan de ene kant  vind ik erg origineel en mooi. hoe maak je dat golvende lijntje aan de bovenkant van de rand? steek je dat uit of is er een tooltje voor?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

32

Wat een liefje!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

33

kwebbeltje schreef:

hoe maak je dat golvende lijntje aan de bovenkant van de rand

hips....een borrelglaasje...hips

Groet Corinne

34 Laatst bewerkt door kwebbeltje (25-06-2008 17:33)

drink en druk uit, drink en druk uit, drink en druk uit. leuk!!! ik ga een 3dubbelstapeltaart zo maken denk ik whahahaaaaaaaaa:+ lijkt wel zwemles zo ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

35

mooi gemaakt!
kleuren zijn ook erg mooi geworden!

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

Het is ook een dotje.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

37

Prachtig!