1

Onderwerp: citroenkwarktaartpudding + ???

as zaterdag ga ik m'n eerste taart zelf maken (vorige week workshop gehad) om te oefenen voor de verjaardag van m'n dochter volgende week.
ik zit hier wat te zoeken en nu lijkt me een taart met citroenkwarktaartpudding wel erg lekker, maar wat zou ik er dan bij doen, maak een taart met 2 lagen. wie kan/wil me helpen? alvast bedankt.

2

Re: citroenkwarktaartpudding + ???

lemoncurd er bij is lekker fris. Maar ook lekker met een laagje abrikozenjam op een laagje gemoslten chocolade.

3

En als je het simpel wil houden, kun je ook gewoon 4-vruchtenjam erbij doen op de 2e laag. Succes.

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

4

Chocolademousse/-cr

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

5

ik heb er vorige week 1 gemaakt citroenkwarktaart vulling (mona toetje)
ik heb dus lemon curd gebruikt kant en klaar gekocht in de winkel je bent dus zo klaar
ik ga hem zondag keuren hij staat nu nog in de vriezer

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

6

Ik heb het een keer gecombineerd met verkruimelde bokkepootjes :9

7

humm klinkt goed allemaal. het is voor een kinderverjaardag, dus veel kindjes, dus ga denk ik voor wat 'veiligs' dus een 4 vruchtenjam ofzo
kan ik dan ook bij 1 van de lagen die botercreme doen?? of is dat niet handig, gebruik ik alleen botercreme voor het insmeren van de taart??

8

botercreme en jam is ook lekker

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

9

jammie, hij is lekker geworden! heb de onderste laag de citroenkwarktaart van mona gedaan. laag erboven de botercreme laagje en 4vruchten jam, heerlijjke combi!!