Re: Taartje voor Glitter en Monicajanneman....
sohe, das een mooi-ert 
en wat een prachtige bloemen...... 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taartje voor Glitter en Monicajanneman....
sohe, das een mooi-ert 
en wat een prachtige bloemen...... 
wow mooi zeg jammer dat je niet om de hoek woont 
Mooi hoor!! 
Mag ik ook komen dan??? Wauwie wat een mooi taartje!!1 Geweldig. Hoe groot ga je de volgende maken als iedereen komt?
Zo he echt een heel mooi en stijlvol taartje!
Ja,kijk als je je klanten gaat verwennen,dan komen er vast nog meer bij je,heel mooi taartje,er zal nu op dit moment al veel van op zijn.
Mooi taartje zeg erg chique!
Leuk taartje zeg! Ziet er leuk uit. En lekker! heb ook wel zin in een bakkie met een punt taart!
Echt heeeeeeeeeel chic!!!
wauw een plaatje is het!!!!
en hij was zalig, effe lekker gekletst en 3 x raden waarover....
en hij was zalig, effe lekker gekletst en 3 x raden waarover....
Over : mannen, kinderen en werk. Anders weet ik het niet hoor 
Volgende keer toch wel een ritje waard...!! Prachtig gedaan!
Je maakt het wel erg aantrekkelijk om bij jou langs te komen he 
Ik vind 'm echt PRACHTIG
(eigenlijk veel te mooi voor gewoon ff op te eten zonder dat daar minstens 50 mensen omheen staan)
Wow!
deze is heel mooi wietske en de parels dus direkt gebruikt !
Maar ehhhhhhh zijn dit nu de bloemen waarvan je de uitstekers liet zien ? Ze zijn wel erg leuk
Dames, het was erg gezellig, de tijd vloog om ! Ik heb nog taart over hoor, dus wie zich geroepen voelt, kom maar langs (ik heb ook thee
):D
Ik vind 'm echt PRACHTIG (eigenlijk veel te mooi voor gewoon ff op te eten zonder dat daar minstens 50 mensen omheen staan)
Ik heb jullie toch ????? En van de kenners moet je het hebben 
Maar ehhhhhhh zijn dit nu de bloemen waarvan je de uitstekers liet zien ?
De bloemen zijn inderdaad van die uitstekers gemaakt ; http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=960
Hoe heb je die baan onder die bloemen gemaakt?Lijkt wel een lint
De repen op de taart heb ik met de lettertappit lineaal uitgesneden en dat beschilderd met zilver snow
heel erg mooi strak sjiek taartje .
Dames, het was erg gezellig, de tijd vloog om ! Ik heb nog taart over hoor, dus wie zich geroepen voelt, kom maar langs (ik heb ook thee
):D
Roep het niet te hard he. zit errug dichtbij !!!!, alleen geen tijd. Waar is hij eigenlijk mee gevuld ?Marleen schreef:Maar ehhhhhhh zijn dit nu de bloemen waarvan je de uitstekers liet zien ?
De bloemen zijn inderdaad van die uitstekers gemaakt ; http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=960
Dan zet ik die maar weer op het nieuwe verlanglijstje want ze zijn wel erg mooi
Mijn botercr
Tuurlijk hoort daar een taartje bij.......en wat voor eentje....wauw hij is echt schitterend!!!!
mmmmmmm had ik maar geweten dat Monica vanmorgen ging, ik dacht vanmiddag:( Had ik mee gekomen.
Heel mooi taartje, enne ging het gesprek mischien over huisje boompje beestje?
Hoi hoi
Het was zeker gezellig
Zoontje vond het vreselijk dat we weg moesten, hij en de mooie dochter van Wietske hadden elkaar net gevonden en waren lief aan het samen spelen
Taartje zag er niet alleen mooi uit, maar was ook nog eens super super lekker
mmmmmmmm!!!!!!!
Na ons bezoekje Andijk zijn we even naar de stad gegaan en ik heb diezelfde laatjes als Wietske nu op mijn "werktafel" staan!
Leuk om jullie eens gezien te hebben!
Volgende keer in Limmen doen 
Wat een schatje, prachtig.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taartje voor Glitter en Monicajanneman....