1

Onderwerp: ik ben ook nieuw

hoi allemaal

ik ben hier ook nieuw. Ik ben judith en 27 jaar, en woon in het noorden des lands. Mijn jongste zoon wordt dinsdag 2 jaar en elk jaar maak ik een taart. Nou was ik op google aan het zoeken naar decoraties voor op de taart.
En kwam ik bij jullie site terecht, en werd gelijk heel enthausiast. Ik heb jullie site een week geleden ontdekt en kijk nu bijna elke dag naar de mooie taarten. Leuke ideeen op doen. En ik wil het zelf ook proberen. Dus ik heb gelijk wat ingredienten besteld en begin morgen met bakken. Het resultaat volgt nog.

groetjes Judje

groetjes Judje
www.detaartentoko.nl

2

Re: ik ben ook nieuw

Welkom Judith...ik wens je heel veel plezier met bakken en decoreren...die taart van je zoon gaat helemaal lukken...deze ga je ons toch wel showen h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Welkom op dit gezellige forum!

4

Welkom op het forum :thumb:

xxx

5

Hallo Judje,

Ook welkom. Ik ben zelf ook nog niet zo lang bezig en weet hoe het is om gegrepen te worden door deze site. Geen TV maar, gewoon een paar uurtjes leukstetaarten forum. En wat een ideeen allemaal he? Het is als een besmetting met een virus, een taartvirus.
Veel bakplezier en we kunnen niet wachten je eerste taarten te zien. Wel posten he?
Groeten,

Annemiek

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

hoi! welkom op dit gezellige forum! ben beniuewd naar je eerste creaties! :D

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

welkom!

8

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep5/image222.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.