26

Re: Joey :d

@Linda en @Karine : Aangevette slagroom is slagroom met suiker en mascarpone (lekker stevig en vet :D) je vindt het recept ook onder de rubriek recepten van de leukste taarten.nl http://www.deleukstetaarten.nl/index.ph … e_Slagroom
@Karine: de taart zelf is witte fondant mer een beetje bruine kleursof (wilton) De achtergrond van het plaatje is chocoladefondant gemengd met witte fondant en de donkere kleur is chocoladefondant.

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

27

Goed gelukt mooi gedaan :)

Stefs taartjes zien --> www.cheffsteff.come2me.nl <--

28

Wow leeeuheuk !!! Die knoop op je rand vind ik ook zooo leuk !

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

29

Wat goed gelukt zeg. Heel mooi.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

30

Ontzettend leuke taart maar idd het kaartje is ook leuk. Vind het plaatje dan ook helemaal af zo met het kaartje dr bij. Mooi gemaakt!

31

ik hoopte op een joey uit friends taart maar deze is werkelijk prachtig! heel erg mooi :)

32

Aaah wat een leuk taartje! Superschattig :)

33

heeel erg mooi en goed gedaan. Lijkt heel erg goed op het kaartje, heerlijke vulling ook!!

34

Wauwie....wat mooi zeg!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

35

Erg mooi gedaan!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

36

Jee, alweer zo een mooie uit Groningen.

37

Een supermooie taart een echt kopieke van het echt kaartje!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

38

Die is goed gelukt zeg!!Prachtige taart!En zo precies hetzelfde als het (leuke) kaartje!

39

GEWELDIG wat schitterend nagemaakt en zo mooi!!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

40

oooo wat een lieverdje!

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

41

echt een schatje!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.