1 Laatst bewerkt door severn (24-06-2008 15:29)

Onderwerp: Ik ben....

...Severn!

En ik wil me graag even voorstellen aan jullie!
Mijn echte naam is Sabrina, ben getrouwd met Pascal en heb een zoontje Jente van ruim 11 maanden!
Intussen ben ik ook alweer ruim 36 weken zwanger van ons tweede kindje! (jaja we houden de vaart erin)

Ik ben op deze site terrecht gekomen via Crazycakes, daar heb ik onlangs twee taarten besteld (en zal daar zeker nog eens gaan bestellen!!!) en het lijkt me zoooooooo leuk om het ook eens zelf te gaan proberen! 

Aangezien er de komende tijd weinig van zal komen vanwege de drukte kom ik alvast hier meekijken naar jullie creaties en leren van jullie ervaringen!

In de toekomst wil ik zeker nog workshops gaan volgen! Ohhhh....het lijkt me echt zo leuk!!

Als jullie nog vragen hebben, ik hoor ze graag!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

Re: Ik ben....

welkom op dit gezellige forum! en gefeliciteerd met de zwangerschap van je tweede!
Ik wens je heel veel kijkplezier de komende tijd. Tegen de tijd dat de drukte voorbij zal zijn, kan je waarschijnlijk niet meer wachten om te beginnen, schat ik zo in... :D

groetjes tirza

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Dank je wel Tirza!
Hihihi....je hebt gelijk hoor, want ik sta nu al te popelen om te beginnen!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!

4

Welkom Sabrina...leuk dat je je hebt aangemeld voor de leukste...en gefeliciteerd met je tweede zwangerschap t.z.t. horen we wel hoe het is afgelopen...en dan na een rustige aanloop heerlijk met dit verslavende hobby beginnen ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

Do, jullie zullen hier op het forum zeker horen hoe het is afgelopen!!

6

Hee Sabrina leuk je hier tegen te komen!!!!

Ik heb je gewaarschuwd h

7 Laatst bewerkt door severn (24-06-2008 17:14)

Hahahaha Mirretje.....het is idd nu al verslavend! Zit vol verwondering en kriebelende handen te kijken naar al dat prachtigs hier!!!

8

welkom sabrina
spannend hoor zo het einde van je zwangerschap

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

9

Welkom ;)

Superleuk dat ik je interesse gewekt heb!! Ben nu al benieuwd naar je eerste creatie!! Ennuh als je vragen hebt, mail staat altijd open!

Liefs Martinique
Crazy Cakes

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

10

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep1/image005.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.