Onderwerp: De eerste keer!!
Onder 'lichte' dwang van Miekje zijn we overstag gegaan en hebben we ons aangemeld bij het forum! We zijn aangestoken door het taartvirus en hebben al een paar taartjes gemaakt. Hier zijn er een paar.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De eerste keer!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Onder 'lichte' dwang van Miekje zijn we overstag gegaan en hebben we ons aangemeld bij het forum! We zijn aangestoken door het taartvirus en hebben al een paar taartjes gemaakt. Hier zijn er een paar.

Jaaahaaaaa!!!!! Daar zijn ze dan!!!! EINDELIJK!!!!
Hártstikke leuk om jullie creaties hier te kunnen bewonderen.....Ach, moet bijna een traantje weg pinken.....weet nog je eerste voorzichtige stapjes in taartenland.....snuf.....Weetje nog???? Marsepein proberen wat 'minder plakkerig te maken met....bloem??!! En ik was helemaal vereerd als vraagbaakje hihihihi.
Nou meiden, ik hoop nog heeeeeeeeeeeeel veel van jullie hier te zien!!!!!!!
nou die zien er hartstikke goed en strak uit!!
Heeeeeeeeeeeeeeeh zijn dit een van je (jullie) eerste taarten??????? Wat ontzettend goed zeg, de kleuren en alles zo strak........geweldig wij gaan absolut nog mer van jullie zien en horen toch????
Ze zijn ontzettend strak, mooie kleuren, heel mooi geboetseerd en hartstikke leuk gepuzzeld! Zeker verder gaan
Beloofd veel goeds!
Wat een mooie strakke taarten. Goed gedaan hoor Miekje om te zorgen dat ze lid worden. 
Wat een binnenkomer dames met deze mooie strakke taarten!!
Welkom op dit gezellige forum!!
deze taarten moeten wel geshowd worden hoor!
Mooie taarten en welkom hier!
Nou je eerste keer zien er geweldig uit zeg. Mooi strak.
Waaauw hoor, dat voor je eerste... 
xxx
Hoe heeft ze jullie gedwongen? Moesten jullie net zo lang taart eten tot je je aangemeld had? Het ziet er goed uit!!!
En meteen al zulke toppers!
Die zien er goed uit. Welkom!
Mooie serie taarten!
We zijn aangestoken door het taartvirus en hebben al een paar taartjes gemaakt. ]
Ja ik zie het al, jullie zijn helaas niet meer te genezen 
Vooral doorgaan!!
Ellen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De eerste keer!!