1

Onderwerp: aller eerste cupcakes

hier mijn aller eerste cupcakes,  ik ben aangestoken door marlies die had ze gemaakt voor (gezamelijke) vriendin en sindsdien ben ik verkocht en maak ze dan ook regelmatig

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QQWVDKYQ.jpg

het zijn naturel cakejes met een creme gemaakt van slagroom en pudding en boter(zoals wij in de bakkerij gebruiken) maar tegenwoordig gebruik ik boter met poedersuiker en een smaakje bv vanille

groetjes carolien

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

2

Re: aller eerste cupcakes

wauw, dat voor de eerste keer!!! super, ik weet nu sinds vandaag hoe moeilijk het is... de mijne waren totaal mislukt maar deze zien er gewoon heel goed uit.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

3

ja vond het ook niet tegenvallen maar nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik voor dat ik aan de cupcakes begon al taarten maakte dus ja dit zijn eigenlijk kleine taartjes ;-)

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

4

Zien er super uit hoor voor een eerste keer!

5

Jeeeeemig... wat leuk... die tulpjes... hihihi...

Vrolijk geheel, heel mooi gedaan!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

Leuk zeg mooi gemaakt en die kleurtjes....super en die tulpen die zijn helemaal top!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

7

heeel erg mooi

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

8

Nou ik vind ze werkelijk waar schitterend...en dat voor je aller eerste CC :thumb:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

9

Mooi gedaan voor de eerste keer

10

Leuke vrolijke cc`s

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.