1

Onderwerp: nieuwe ronde, nieuwe kansen. 2e keer cupcakes

nou, hier komen ze dan.
nog steeds niet geweldig, maar deze smaken in ieder geval al wel lekker en ze zien er al iets beter uit dan de vorige. ik moet er nog ff inkomen... maar oefening baart kunst. toch denk ik dat de grote taarten meer mijn ding zijn. de uitgestoken rondjes mogen iets groter vind ik, dan hoef ik niet zo veel met de creme te werken...verder had ik ook alleen de papiertjes van oetker in huis, dus die kleurtjes zijn ook niet alles...
http://pic4.picturetrail.com/VOL716/2664216/19427529/322432158.jpg
http://pic4.picturetrail.com/VOL716/2664216/19427529/322432157.jpg
alle tips zijn welkom, hoe meer hoe beter, anders kom ik niet verder natuurlijk ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: nieuwe ronde, nieuwe kansen. 2e keer cupcakes

Nou, dat ziet er al een stuk beter uit! ;) Ga zo door! Ennuh... je dacht "laat ik maar een foto maken voordat ik ze heb versierd, mocht het weer mislukken"? :P

3

marijke schreef:

Ennuh... je dacht "laat ik maar een foto maken voordat ik ze heb versierd, mocht het weer mislukken"? :P

jij snapt het ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

4

wat zijn ze mooi plat van boven ! ik moet die van mij altijd eerst afsnijden om ze mooi te kunnen versieren, laatst heb ik er gelijk uit de oven een glazen snijplank op gelegt toen waren ze redelijk plat , heb jij dat ook gedaan ?

leuk trouwens dat bruin met blauw ik heb nu chocomuffins in de oven staan voor mijn moeder die morgen jarig is , ga ze misschien wel net als jou blauw en bruin doen.

Groetjes je naam genoot !

5

Hoi Brenda,

ik had een vraagje voor je, hoe en met wat heb je op die roze cc die letters gemaakt op het nagelforum?

grtz elly

6

Toch een goede 2e poging, zien er lekker uit enne inderdaad volgende keer een groter rondje uitsteken. Ze zien er in ieder geval wel mooi plat uit!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

7

mok schreef:

Hoi Brenda,

ik had een vraagje voor je, hoe en met wat heb je op die roze cc die letters gemaakt op het nagelforum?

grtz elly

hoi Elly,
die heb ik met vanille botercreme gedaan en dan in een goedkope spuitzak van de blokker (ik wil nog wel een keertje een echte icingset aanschaffen met goede spuitmondjes, maar ff wachten tot het weer tijd is dat ik de geldboom mag gaan snoeien.....

8

Nou, vind ze er goed uitzien hoor!
Heb ook nog weleens een beetje ruzie met cupcakes ;) Ik blijf ook denken: oefening baart kunst en als ik het nu opgeef dan heb ik het nog niet genoeg geprobeerd ;)
Ik vind wel dat die cups van Dr. Oetker het mooiste blijven bij het bakken (samen met de zilveren en gouden)!
Dus: Leuk!

Mijn website: Presentaart

9

de kinderen hebben deze goedgekeurd, ze smaakte erg lekker en ze stonden te twijfelen welke ze zouden nemen want "ze zijn allemaal zooooo mooooi!".
nouja, kinderen en dronken mensen spreken de waarheid als ik positief wil denken maar een kinderhand is gauw gevuld als ik heel eerlijk ben....;)
ik heb ik trouwens idd een snijplank op gehad voor 2 minuten ongeveer....

10

OK, deze zijn een h

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

Netjes hoor. Zo zie je maar oefenen baart kunst! :lol:

12

ik heb er nu in staan met chocoladestukjes erin en hagelslag. ik ben benieuwd, om 17.15h zijn ze klaar. ik heb nog geen versiermateriaal, dus voorlopig gaat het nog om de smaak.

Grtz elly

13

Deze zijn mooi, maar lang zo mooi niet als die anderen, whoehahahahaha!!

Volgende keer de rondjes wat groter en dan zijn ze helemaal perfect!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

14

de kids wilden ze weer als toetje, Collin vindt ze gruwelijk.... lekker ;)

15

Zo die zijn al veel beter :D Mooi plat ook :Y

16

lijkt toch best goed zo. Ik lees even mee wat ik vind het ook nog erg lastig om ze echt mooi te krijgen. weet iemand waar ik een goede cc workshop zou kunnen volgen?

Als er

17

Kijk eens aan Kwebbel....deze zien er tip top uit...ga zo door met oefenen en voor je het weet maak je pracht stukken ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

18

Ja, een stuk beter..... Jij komt er wel ;)

19

Ziet er toch leuk uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.